logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  06.09.2016

Ponad 1 mln zł od Poland Business Run



W Poland Business Run, charytatywnym biegu biznesowym w formie sztafety, wzięło udział prawie 17 tys. uczestników. Biegi w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku przyniosły w sumie ponad 1 mln 100 tys. zł. Środki zostaną przekazane podopiecznym fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, Fundacji na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Amp Active, Fundacji Katarzyny Rogowiec AVANTI oraz Stowarzyszeniom Unicorn i Pierwszy Krok.

Dzięki opłatom wpisowym zebrano prawie milion zł. Inicjatywie od kilku lat towarzyszy również akcja Pomagam Bardziej, w ramach której biegacze i ich przyjaciele mogą wpłacać dowolną kwotę na rzecz podopiecznych fundacji Poland Business Run. Drużyna, która zebrała najwięcej środków w danym miesiącu, otrzymywała Żółtą Koszulkę Lidera zaprojektowaną przez duet BOHOBOCO. W ten sposób zgromadzono we wszystkich miastach ponad 150 tys. zł, a kolejne wpłaty nadal są przyjmowane. Fundusze pozwolą sfinansować nowoczesne protezy, wsparcie rehabilitacyjne i pomoc psychologiczną dla osób po amputacjach, a także po raz pierwszy w tym roku Poland Business Run pomoże lokalnym organizacjom charytatywnym.

We wszystkich edycjach projektu akcje przyniosły łącznie ponad 3 mln zł, a pomoc dotarła do 60 osób. Jak dodaje Marta Hernik, Project Manager Poland Business Run: Celem biegu jest nie tylko pomoc potrzebującym, ale też integracja środowiska biznesowego ze społecznością lokalną. Korzystają na tym przede wszystkim nasi zawodnicy, którzy dzięki wspólnym treningom mogą lepiej poznać swoich kolegów z pracy. 

Organizatorzy charytatywnej sztafety – firmy Radisson Blu Hotel Kraków oraz UBS we współpracy z fundacją prowadzoną przez Jaśka Melę – razem z siecią supermarketów Intemarché, drogeriami Jasmin i pozostałymi Partnerami, zachęcają do wzięcia udziału w akcji „Wsparcie po starcie”. Część dochodu ze sprzedaży produktów i usług wybranych marek trafi do podopiecznych fundacji Poland Business Run. Więcej szczegółów znajduje się na stronie internetowej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek