logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pomocne pluszaki z IKEA
29.10.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pomocne pluszaki z IKEA



2 listopada rusza kampania „1 euro to majątek”, w ramach której sklepy IKEA w Polsce przekażą 1 euro ze sprzedaży każdego pluszaka na rzecz pomocy dzieciom żyjącym w najbiedniejszych rejonach świata. Dodatkowo, IKEA w Polsce wprowadza nową możliwość dla swoich klientów, którzy chcieliby pomóc polskim dzieciom. Przez cały okres trwania kampanii, w polskich sklepach IKEA będzie można przekazywać zakupione pluszaki dla małych pacjentów z oddziału dziecięcego lokalnego szpitala. Natomiast 1 euro z zakupu wesprze projekty realizowane wraz z UNICEF i Save the Children.

W zeszłym roku klienci IKEA kupili niemal 170 tysięcy pluszaków, co oznacza 170 tysięcy euro. – Dla nas 1 euro to niewiele, tymczasem kwota ta wystarcza, aby zrealizować niektóre marzenia dzieci np. o własnych przyborach szkolnych. Natomiast zabawki przekazane szpitalom, mogą pomóc wielu dzieciom w szybkim powrocie do zdrowia – możliwość przytulenia się do ulubionego misia, może pomóc dzieciom w tym trudnym momencie, kiedy są daleko od domu i rodziców – zauważa Aleksandra Sikora z Biura Prasowego IKEA.

Na potrzeby tegorocznej kampanii IKEA przygotowała również specjalną stronę internetową www.IKEA.pl/dolacz_do_choru, na której wszystkie pluszaki śpiewają i tańczą dla lepszego świata. – Zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszej strony i wspólnego stworzenia największego chóru na świecie. Wystarczy wybrać na stronie pluszaka, który będzie nas reprezentował i nagrać swój głos. Natomiast osoby, które nie posiadają mikrofonu mogą przy użyciu myszki kierować ruchami zwierzątka i zatańczyć z pluszakami. – zachęca Aleksandra Sikora z Biura Prasowego IKEA. Piosenka, którą śpiewają pluszaki została przygotowana specjalnie na potrzeby kampanii. Przez cały okres trwania kampanii będzie można ją usłyszeć także w sklepach IKEA.

W tegorocznej kampanii „1 euro to majątek” bierze udział 267 sklepów IKEA na całym świecie, w tym wszystkie polskie sklepy. Począwszy od 2003 roku, przez dwa miesiące w okresie przedświątecznym, IKEA przeznacza 1 euro z każdej sprzedanej pluszowej zabawki, niezależnie od jej ceny, na rzecz programów realizowanych przez UNICEF i organizację Save the Children. W zeszłym roku roku klienci IKEA na całym świecie pomogli zebrać 5.3 miliona euro, które wsparły projekty na rzecz polepszenia szans na edukację wśród dzieci.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek