logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pomoce budowlane od Mercedesa i Daimlera
09.09.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pomoce budowlane od Mercedesa i Daimlera



– Społeczna odpowiedzialność to żaden luksus – przedsiębiorstwa, które odniosły sukces gospodarczy mają jasne zobowiązania w stosunku do społeczeństwa – powiedział Jürgena Walker, Prezes Zarządu Daimler Financial Services AG. Firma od wielu lat współpracuje z organizacją Habitat for Humanity wspierając ją finansowo i pomagając, pracą wielu pracowników, przy różnych projektach dobroczynnych na całym świecie.

W tym roku obok finansowego wsparcia przekazanego organizacji, również przedsiębiorstwa w Polsce aktywnie włączyły się do tej współpracy. Pracownicy Mercedes-Benz Bank, Mercedes-Benz Leasing oraz Daimler Fleet Management pracowali przy budowie domu w Józefosławiu k/Warszawy, jednym z projektów polskiego oddziału organizacji Habitat for Humanity. W ciągu dwóch dni 4 i 5 września br. prawie 50 wolontariuszy ze spółek koncernu pomagało przy budowie domu dla sześciu rodzin, które aktualnie mieszkają w warunkach poniżej dopuszczalnych norm przyjętych w Polsce. Pracownicy budowali wspólnie z przedstawicielami organizacji Habitat oraz członkami rodzin, które zamieszkają w tym domu, przy montowaniu sufitów w poszczególnych pomieszczeniach, szlifowaniu i malowaniu desek przeznaczonych do wykończenia domu i budowie ogrodzenia.

– To dla każdego z nas ogromna satysfakcja uczestniczyć w tak istotnym projekcie. To nie tylko działanie dla dobra miejscowej społeczności, ale również wspaniała okazja do wzmacniania umiejętności pracy zespołowej – podsumował przedsięwzięcie David Dyson, Prezes Mercedes-Benz Leasing.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek