logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pomarańczowy czek
07.12.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pomarańczowy czek



6 grudnia w hali piłkarskiej na warszawskim Bemowie odbył się mecz pomiędzy ekipą „Orange i Przyjaciele” a Piłkarską Reprezentacją Dziennikarzy. Wynik spotkania – 7:2 dla pomarańczowych, prowadzonych przez trenera Stefana Majewskiego.

Po emocjach sportowych zwycięzcy przekazali czek o wartości 25 tys. zł., na rzecz organizacji zimowych wyjazdów wypoczynkowych dla dzieci z Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” z Warszawy. Nagroda została ufundowana przez Fundację Grupy TP.

Organizatorzy przygotowali także atrakcje w czasie i po meczu dla dzieci – m.in. stoiska EA Sports z grą FIFA 2009, gry i zabawy sprawnościowe, konkursy z nagrodami oraz specjalne prezenty z okazji Mikołajek, które wręczył Św. Mikołaj.

– To już czwarty mikołajowy mecz charytatywny organizowany przez nas i jak zwykle emocji nie brakowało – powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes zarządu PTK Centertel. – Dzisiaj wygrała drużyna „Orange i Przyjaciele”, ale prawdziwymi zwycięzcami są dzieci.

W składzie drużyny „Orange i Przyjaciele”, oprócz pracowników PTK Centertel, znaleźli się m.in. Tomasz Iwan, Tomasz Kłos, Dariusz Dziekanowski czy Piotr Świerczewski. Dziennikarzy reprezentowali m. in. Tomasz Zubilewicz z TVN, Robert Błoński z Gazety Wyborczej czy Dariusz Tuzimek z nSport. Obie drużyny obserwował Leo Beenhakker. Na zakończenie meczu zostali wybrani dwaj najlepsi zawodnicy tego dnia. W drużynie „Orange i przyjaciele” był to Piotr Świerczewski, natomiast gwiazdą dziennikarstwa został Sergiusz Ryczel z TVN.

Więcej informacji o drużynie dziennikarzy można znaleźć na stronie internetowej www.reprezentacjadziennikarzy.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek