logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pomaganie w sieci E.Leclerc wchodzi w krew
09.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pomaganie w sieci E.Leclerc wchodzi w krew



W dniach 9 i 10 września przed głównym wejściem do Centrum Handlowego E.Leclerc w Lublinie odbędzie się pobór krwi zorganizowany przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

Krew będzie można oddawać w specjalnie przygotowanym do tego ambulansie zaparkowanym przed wejściem głównym do Centrum Handlowego E.Leclerc. Dyrekcja sklepu, oprócz doraźnej zbiórki krwi, chce przez tę akcję rozpowszechnić ideę honorowego krwiodawstwa i przypomnieć, jak cennym darem dla potrzebujących jest krew.

Oprócz satysfakcji, każdy oddający krew otrzyma specjalne przywileje. W zamian za 450 mililitrów oddanej krwi przysługiwać będzie 8 czekolad oraz sok owocowy. Dawca będzie miał również szansę skorzystać z dnia wolnego od pracy. Jeśli taka forma pomocy „wejdzie w krew”, można liczyć na tytuł Zasłużonego Honorowego Dawcy wraz z legitymacją i odznaką. Tytuł ten gwarantuje bezpłatny przejazd środkami komunikacji miejskiej w Lublinie, a także zniżkę na niektóre leki. Ich wykaz znajduje się w aptekach i gabinetach lekarskich.

Krew pobierana będzie w godzinach 10.00 – 16.00 i gromadzona przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa dla potrzeb całego województwa. Jeśli zajdzie taka potrzeba, krew zostanie wysłana również do szpitali w innych częściach kraju.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek