logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Pomaganie to znak luksusu
12.12.2017
Tematy: Wydarzenia, Polska

Pomaganie to znak luksusu



„Za dobre rzeczy się płaci” przekonuje Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan. Występując w spocie promującym akcję „Szlachetna Paczka”, przypominają o jej jakości. Jak często nie zdajemy sobie sprawy ile wysiłku i zaangażowania kosztuje pomaganie innym. Dlatego w tym roku „Szlachetna Paczka” organizuje zbiórkę –  uświadamia, że wartościowa pomoc to znak luksusu.

Szlachetna Paczka to najbardziej rozpoznawalna akcja społeczna, która od 2001 roku otwiera serca ludzi na pomaganie potrzebującym. Inicjatywa realizowana przez Stowarzyszenie WIOSNA, to potężna organizacja, odpowiadająca za to, aby ludziom chciało się pomagać sobie nawzajem. „Jedyna różnica pomiędzy PACZKĄ a „zwykłą” firmą jest taka, że firma sprzedaje produkt czy usługę, a my oferujemy dobro” – wyjaśnia Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny ds. mediów, influencerów i biznesu w SZLACHETNEJ PACZCE.

W tym roku, w promującym akcję spocie, wystąpiły takie gwiazd jak: Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Katarzyna Bonda czy Karolina Pilarczyk. Twórcy kampanii w zabawny sposób uświadamiają Polakom, iż każda jakość ma swoją cenę. Organizatorzy tłumaczą dlaczego warto wpłacać na Szlachetną Paczkę.

Spot będzie publikowany za pośrednictwem kanałów social mediowych zaangażowanych gwiazd oraz w telewizyjnych stacjach partnerskich

Jak twierdzi znana z perfekcyjnego oka Małgorzata Rozenek-Majdan „Paczka to pomoc luksusowa zarówno dla tych, którzy ją otrzymują, jak i dla tych, którzy pomagają. I jest to pomoc, która działa na masową skalę, pozwala na zmianę postaw, sprawia radość i umożliwia trwałą zmianę na lepsze”

W nagranym na potrzeby kampanii spocie, celebryci przypominają również, iż zrobienie paczki to tylko pierwszy krok na drodze do mądrego pomagania.

„– Szlachetna Paczka jest projektem wyjątkowym, fenomenem na skalę światową. Nikt na świecie nie zorganizował tak wielkiego i specjalistycznego systemu, który z jednej strony sprawdzałby, kto jest potrzebujący, a następnie tworzyłby całą infrastrukturę dla darczyńców, by angażować ich w pomoc” – kontynuuje aktorka- Razem z Radkiem zawsze doceniamy sposób, w jaki rzeczy są przemyślane i nam „podane”. Szlachetna Paczka urzekła nas poziomem organizacji i mądrością działania. Głęboko wierzę, że ta kampania nakłoni każdego Polaka, aby wpłacił na Szlachetną Paczkę – po to, by właśnie takiej pomocy i dobra było jeszcze więcej”

W ramach akcji Szlachetna Paczka oprócz przygotowania paczki dla konkretnej rodziny Twórcy kampanii proponują nową formę pomocy: poprzez dokonywanie wpłat

„Abyśmy mogli nadal działać w taki sposób, potrzebujemy Waszych wpłat na PACZKĘ. Mądrej pomocy nie da się tworzyć za darmo. Bo każda złotówka przekazana na PACZKĘ to aż 10 zł realnej pomocy, którą generujemy na rzecz naszych beneficjentów. A wartość pracy każdego wolontariusza zaangażowanego w projekt to przeszło 10 tysięcy złotych” – piszą organizatorzy akcji w mediach społecznościowych.

SZLACHETNA PACZKA pracuje cały rok. To nie tylko Weekend świątecznych Cudów w grudniu. Jednak zwłaszcza w ten magiczny czas warto pomyśleć o paczce dla innych. Biorąc udział w akcji Szlachetnej Paczki zapewniamy prezent z gwarancją luksusu https://www.szlachetnapaczka.pl/formy-pomagania

szlachetna paczka


Kraje:
Polska





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek