logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pomaganie pszczołom z Kujawskim
11.09.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pomaganie pszczołom z Kujawskim



Ponad 30 tys. osób poparło Zasady Przyjaciół Pszczół, a 163 placówki edukacyjne przyłączyły się do Akademii Przyjaciół Pszczół. Zakończono trzecią edycję „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”, programu organizowanego przez ZT Kruszwica, zwracającego uwagę na problem wymierania pszczół, ich znaczenie dla środowiska i indywidualne działania, które mogą realnie wpłynąć na los zagrożonych pszczołowatych. Fanpage akcji zgromadził ponad 46 tys. fanów, a galeria prac konkursowych blisko 500 fotografii. Partnerem tegorocznej odsłony była Fundacja Nasza Ziemia, a ambasadorką dziennikarka Maja Popielarska.    

W ramach trwającej od czerwca tego roku trzeciej edycji programu organizatorzy zachęcali
do zapoznania się z pięcioma Zasadami Przyjaciół Pszczół, poparcia ich oraz aktywnej realizacji w swoim najbliższym otoczeniu i gronie. Internauci założyli na Facebooku ponad 700 grup Przyjaciół Pszczół oraz uczestniczyli w konkursach polegających na nadsyłaniu zdjęć i opisów ogrodów oraz balkonów przyjaznych pszczołom. Galerię prac wzbogaciły zdjęcia przesłane przez szkoły podstawowe, urzędy gmin, domy kultury
i świetlice, które przyłączały się do pilotażowej akcji programu – Akademii Przyjaciół Pszczół. Opiekunowie dzieci korzystali z przygotowanych przez ekspertów programu scenariuszy zajęć. 8 sierpnia zorganizowano także Wielki Dzień Pszczół, którego celem było zaangażowanie społeczności lokalnych oraz mediów do wspólnego świętowania i zwrócenia uwagi na problem tych owadów. Patronat honorowy nad świętem objął Stanisław Kalemba – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Galeria prac konkursowych i fotorelacji jest dostępna na stronie programu www.pomagamypszczolom.pl oraz na portalu Pinterest: www.pinterest.com/zkujawskim.

Eksperci programu, czyli: Fundacja Nasza Ziemia, dr Anna i dr Lech Krzysztofiakowie (Wigierski Pak Narodowy, Stowarzyszenie „Człowiek i Przyroda”), dr Tadeusz Pawlikowski (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu) oraz prof. dr hab. Jerzy Wilde (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski) przeprowadzają w Toruniu, Olsztynie oraz Pszczelej Woli pilotażowe badanie zagęszczenia pszczół w różnych środowiskach.

Koncepcję i strategię komunikacji projektu stworzył dom mediowy Starcom we współpracy z ZT Kruszwica. Starcom zajmuje się również planowaniem i zakupem mediów. Koncepcję i mechanizmy Akademii Przyjaciół Pszczół oraz Wielkiego Dnia Pszczół opracowała i koordynowała agencja Garden of Words, która również zajmuje się realizacją działań public relations we współpracy z działem PR Starcomu. Kreację, działania reklamowe w internecie, web development, SEM oraz komunikację w mediach społecznościowych  realizuje agencja interaktywna NEXT. Działaniami branded content zajmuje się agencja LiquidThread, działająca
w grupie Starcom MediaVest.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek