Jarosław Gugała i Święty Mikołaj dziękują osobiście starszej pani, strażakowi, piekarzowi i grupce studentek. Wszyscy włączyli telewizję o odpowiedniej godzinie, tym samym przekazując pieniądze na pomoc potrzebującym dzieciom.
6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami w Telewizji POLSAT będzie emitowany specjalnie przygotowany blok reklamowy. Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.
Akcja odbywa się po raz dziewiąty. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co rok wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą przedstawiciele różnych zawodów, między innymi strażacy i piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń: Monika Zalewska, Dariusz Ociepa, Grzegorz Kępka oraz Joanna Górska, Beata Cholewińska i Klaudiusz Slezak z POLSAT News. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita prowadzący ich główne wydanie – Jarosław Gugała.
Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 8,5 mln złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitacje dzieci.
Fundacja POLSAT od piętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 19 144 małych pacjentów i wsparła finansowo 1117 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 181 460 759,73 złotych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku