logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Polski Pawilon na Expo Dubai 2020 obsypany nagrodami
31.03.2022
Tematy: Wydarzenia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny

Polski Pawilon na Expo Dubai 2020 obsypany nagrodami



Na kończącym się 31 marca Expo Dubai 2020 polska ekspozycja otrzymała nagrodę dla najlepszego dużego pawilonu w konkursie EXHIBITOR Magazine’s Expo 2020 i tytuł najpiękniejszego pawilonu przyznany przez „The National”. Wczoraj, 30 marca, do tych nagród dołączył srebrny medal w prestiżowym konkursie Dubai Official Participant Awards w kategorii „Exhibition Design Self-built pavilions”, organizowanym przez Bureau International des Expositions, organizację odpowiedzialną za wybór krajów-gospodarzy przyszłych Expo.

Polski Pawilon z drewnianą fasadą oraz charakterystyczną rzeźbą kinetyczną, symbolizującą stado ptaków, to jeden z najbardziej popularnych budynków Expo. Przez sześć miesięcy naszą prezentację narodową odwiedził ponad milion gości. Rzadko się zdarza, aby budynek, który wygląda niesamowicie na wizualizacjach, tak samo dobrze lub nawet lepiej prezentował się w rzeczywistości – mówił podczas otwarcia Polskiego Pawilonu Adrian Malinowski, komisarz generalny sekcji polskiej Światowej Wystawy EXPO w Dubaju 2020. – Serdecznie dziękuję naszym generalnym wykonawcom, czyli konsorcjum Grupy MTP i FM Aldentro. Dziękuje za doprowadzenie do tego, że ten budynek stanowi naszą pieczątkę w paszporcie Expo 2020.

Budowa Polskiego pawilonu rozpoczęła się grudniu 2019 roku. Było w nią zaangażowanych 30 polskich pracowników – specjalistów od drewna, montażystów, stolarzy oraz zespół koordynujący, a także około 200 lokalnych inżynierów, brygadzistów i pracowników lokalnego wykonawcy. Jednym z większych wyzwań było przystosowanie do gorącego, wilgotnego i wietrznego klimatu Dubaju – opowiada Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP, generalnego wykonawcy pawilonu. – Podczas budowy, różnica temperatur pomiędzy zimową Polską, a ZEA wynosiła momentami prawie 40 stopni. Latem termometry wskazywały rekordowe wyniki, a temperatura dochodziła nawet do 50 stopni C. Fachowcy wykonujący pracę fizyczną musieli w krótkim czasie przystosować organizm do aktywności w takich warunkach. Wyzwaniem był transport wszystkich materiałów budowlanych oraz wyposażenia wnętrz do ZEA. Wysłaliśmy aż 53 transporty, głównie drogą morską. Materiały budowlane zajmowały aż 20 kontenerów. Część elementów niezbędnych do budowy i wyposażenia pawilonu była transportowane drogą powietrzną – w samolotach typu cargo, a nawet w jednostkach pasażerskich. Drzwi do pawilonu przyleciały do Dubaju rejsowym lotem Emirates B777 – dodaje Kobierski.

Za przygotowanie obecności Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju była odpowiedzialna Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Za opracowanie projektu, koncepcji architektoniczno-tematycznej pawilonu oraz wystawy odpowiadała pracownia WXCA wraz ze studiem Bellprat Partner. Generalnym Wykonawcą Polskiego Pawilonu było konsorcjum Grupa MTP – FM Aldentro. Expo 2020 w Dubaju jest pierwszą światową wystawą, która miała miejsce w regionie Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej i Azji Południowej (MENASA). To największe światowe zgromadzenie, które odbyło się po wybuchu pandemii Covid-19. Od momentu otwarcia 1 października 2021 r. przyciągnęło ponad ponad 23 miliony zwiedzających z 190 krajów.

nagrody wystawa marketing regionalny Zjednoczone Emiraty Arabskie kampanie gospodarcze Expo Polski Pawilon Expo Dubai 2020


Nazwa wydarzenia:
Polski pawilon na Expo Dubai 2020 obsypany nagrodami
Czas:
2022.3.31
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 07.05.2025slider

    Imperium zbudowane na odpadach

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek