Nie da się bez końca pracować na najwyższym biegu. Żeby wspierać swoich bliskich i realizować własne marzenia trzeba zadbać o swoje zdrowie i siły. Należy żyć zdrowo od teraz – takie ma być przesłanie kampanii Witalna Polka, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na konieczność zajęcia się swoim zdrowiem.
Główną platformą komunikacji kampanii jest portal edukacyjny www.vitalforum.pl, na którym dostępne jest bezpłatne wydawnictwo „Witalna Polka”, zawierające porady dla kobiet związanych z uniknięciem największych zagrożeń dla zdrowia, jakie dostrzega środowisko medyczne: choroby układu krążenia, nowotwory, depresje oraz choroby reumatoidalne. Na zakończenie kampanii odbędzie się 2-dniowa debata VITAL FORUM (6-7 marca br., Warszawa) z udziałem autorytetów medycznych, ludzi ze świata mediów i show biznesu, skierowane do wszystkich, którzy zajmują się programami profilaktycznymi dla kobiet.
Ambasadorkami kampanii zostały m.in. dr Irena Eris, Maria Sadowska, Joanna Jabłczyńska, Katarzyna Kwiatkowska, Maria Rotkiel, Anna Popek i Monika Richardson.
W ramach kampanii przygotowano spoty emitowane w TVP (kampania 2-tygodniowa), sieci kin Multikino (5 miast), kampanię internetową, outdoroową (Warszawa), radiową (ZET Gold) oraz sieć Look TV.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada CAE Agency, za PR – Fama PR, za stronę merytoryczną – F2F Evolution we współpracy z Fundacją MSD dla Zdrowia Kobiet. Kampanię wsparły m.in. ING Życie, Adrian Fabryka Rajstop, dr Irena Eris i Nestle.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO