logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.08.2012

Policja wręcza ulotki Diageo



Jednym z celów akcji „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” firmy Diageo jest przekonanie kierowców, że kontrola policyjna nie ma na celu uprzykrzenia im życia, ale poprawę bezpieczeństwa na drogach. Z tego powodu zaangażowani zostali w nią policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji.

Od 15 sierpnia podczas kontroli drogowych na mazowieckich drogach można otrzymać ulotkę informacyjną z rąk policjantów. W środku znajduje się najnowszy taryfikator punktów karnych, który wszedł w życie 9 czerwca br. Kierowcy będą mogli sprawdzić rodzaj wykroczenia i liczbę punktów, którą można za nie otrzymać. W drugiej części ulotki znajdują się podstawowe informacje na temat bezpiecznego podróżowania, zasad odpowiedzialnej zabawy i wpływu alkoholu na organizm.

Kampania ma na celu także promocję asertywnych zachowań wśród kierowców i pasażerów. W tym celu na stronie kampanii www.pijrozwaznie.pl przygotowano szkolenie z asertywności. Jak pokazują badania przeprowadzone przez Homo Homini na zlecenie Diageo, w Polsce co czwarty kierowca jest namawiany do siadania za kółkiem po wypiciu alkoholu.

Kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” prowadzona jest przez firmę Diageo od trzech lat. W tegorocznej edycji organizatorzy współpracują z: siecią supermarketów Real, Instytutem Transportu Samochodowego, Instytutem Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar i Fundacją „Krzyś”. Honorowy patronat nad kampanią objął Warszawski Uniwersytet Medyczny. Organizatorzy w ramach akcji opracowali i promują zasady odpowiedzialnego picia alkoholu, koncentrujące się na czterech głównych kwestiach: niesiadaniu za kierownicą po spożyciu alkoholu, spożywaniu alkoholu tylko przez osoby pełnoletnie, uzupełnianiu płynów i jedzeniu w trakcie spożywania alkoholu.

Organizatorzy zbierają także deklaracje poparcia dla idei akcji pod hasłem „Prowadzę. Nie piję”. Spośród prawie 75.000 zebranych do tej pory deklaracji, ok. 68.000 złożyli klienci punktów sprzedaży alkoholu sieci Real, ponad 6.000 natomiast internauci.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek