logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Policja wręcza ulotki Diageo
17.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Policja wręcza ulotki Diageo



Jednym z celów akcji „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” firmy Diageo jest przekonanie kierowców, że kontrola policyjna nie ma na celu uprzykrzenia im życia, ale poprawę bezpieczeństwa na drogach. Z tego powodu zaangażowani zostali w nią policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji.

Od 15 sierpnia podczas kontroli drogowych na mazowieckich drogach można otrzymać ulotkę informacyjną z rąk policjantów. W środku znajduje się najnowszy taryfikator punktów karnych, który wszedł w życie 9 czerwca br. Kierowcy będą mogli sprawdzić rodzaj wykroczenia i liczbę punktów, którą można za nie otrzymać. W drugiej części ulotki znajdują się podstawowe informacje na temat bezpiecznego podróżowania, zasad odpowiedzialnej zabawy i wpływu alkoholu na organizm.

Kampania ma na celu także promocję asertywnych zachowań wśród kierowców i pasażerów. W tym celu na stronie kampanii www.pijrozwaznie.pl przygotowano szkolenie z asertywności. Jak pokazują badania przeprowadzone przez Homo Homini na zlecenie Diageo, w Polsce co czwarty kierowca jest namawiany do siadania za kółkiem po wypiciu alkoholu.

Kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” prowadzona jest przez firmę Diageo od trzech lat. W tegorocznej edycji organizatorzy współpracują z: siecią supermarketów Real, Instytutem Transportu Samochodowego, Instytutem Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar i Fundacją „Krzyś”. Honorowy patronat nad kampanią objął Warszawski Uniwersytet Medyczny. Organizatorzy w ramach akcji opracowali i promują zasady odpowiedzialnego picia alkoholu, koncentrujące się na czterech głównych kwestiach: niesiadaniu za kierownicą po spożyciu alkoholu, spożywaniu alkoholu tylko przez osoby pełnoletnie, uzupełnianiu płynów i jedzeniu w trakcie spożywania alkoholu.

Organizatorzy zbierają także deklaracje poparcia dla idei akcji pod hasłem „Prowadzę. Nie piję”. Spośród prawie 75.000 zebranych do tej pory deklaracji, ok. 68.000 złożyli klienci punktów sprzedaży alkoholu sieci Real, ponad 6.000 natomiast internauci.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek