Uproszczona i skandalizująca prezentacja Polaków, niezgodna z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, a przede wszystkim szkodliwa dla relacji polsko-czeskich – pisze o reklamie czeskiego T-Mobile ambasador Polski w Pradze Grażyna Bernatowicz. Ambasador zażądała od firmy zaprzestania emisji spotu.
W filmie czeski narciarz wymienia u obwoźnego polskiego handlarza, który przebrany za drzewo sprzedaje różne drobne przedmioty, swój stary telefon na nowy sprzęt z dotykowym ekranem. Urządzenie psuje się przy pierwszej próbie użycia, sprzedawca znika, a T-Mobile zachęca do wymieniania telefonów na nowe w ramach nowej oferty operatora.
Jak podaje Gazeta Wyborcza, sieć na razie nie odniosła się do listu, nie powiodły się też próby kontaktu z rzeczniczką operatora.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych