Kampania prewencyjna PZU z myślą o bezpieczeństwie z przełomu lipca i sierpnia br. promowała bezpieczne zachowanie na drodze, a jej przekaz pozytywnie wpłynął na postawę ponad 30% kierowców, którzy mieli kontakt z kampanią.
W ubiegłym roku na drogach UE zginęło 43 tys. osób, w tym 5,5 tys. w Polsce. Jedną z głównych przyczyn wypadków jest przekraczanie dozwolonej prędkości. Komisja Europejska chcąc przeciwdziałać temu problemowi ogłosiła 13 października Dniem Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego .
Ostatnią kampanię prewencyjną pod hasłem ” PZU z myślą o bezpieczeństwie” zauważył co piąty badany Polak. O skuteczności akcji decyduje nie tylko jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim efekt, jaki wywołała. Kampania została odebrana pozytywnie zarówno przez klientów PZU jak i pozostałe osoby. 40% badanych zdecydowanie zgodziło się z opinią, że akcja prewencyjna PZU przekonała do bezpiecznej jazdy. Taka sama grupa osób przyznała, że kampania uświadomiła zagrożenia związane z niebezpieczną jazdą.
30% osób przyznało, że przekaz ” Jedź i wracaj bezpiecznie” wpłynął na ich postępowanie. Większość odczytała go poprawnie jako zachętę do bezpiecznej jazdy, szczególnie w okresie wakacyjnym. 35% badanych dokonało jakiegoś działania w celu zwiększenia bezpieczeństwa, np. zmniejszenia prędkości jazdy samochodem.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany