Kampania prewencyjna PZU z myślą o bezpieczeństwie z przełomu lipca i sierpnia br. promowała bezpieczne zachowanie na drodze, a jej przekaz pozytywnie wpłynął na postawę ponad 30% kierowców, którzy mieli kontakt z kampanią.
W ubiegłym roku na drogach UE zginęło 43 tys. osób, w tym 5,5 tys. w Polsce. Jedną z głównych przyczyn wypadków jest przekraczanie dozwolonej prędkości. Komisja Europejska chcąc przeciwdziałać temu problemowi ogłosiła 13 października Dniem Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego .
Ostatnią kampanię prewencyjną pod hasłem ” PZU z myślą o bezpieczeństwie” zauważył co piąty badany Polak. O skuteczności akcji decyduje nie tylko jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim efekt, jaki wywołała. Kampania została odebrana pozytywnie zarówno przez klientów PZU jak i pozostałe osoby. 40% badanych zdecydowanie zgodziło się z opinią, że akcja prewencyjna PZU przekonała do bezpiecznej jazdy. Taka sama grupa osób przyznała, że kampania uświadomiła zagrożenia związane z niebezpieczną jazdą.
30% osób przyznało, że przekaz ” Jedź i wracaj bezpiecznie” wpłynął na ich postępowanie. Większość odczytała go poprawnie jako zachętę do bezpiecznej jazdy, szczególnie w okresie wakacyjnym. 35% badanych dokonało jakiegoś działania w celu zwiększenia bezpieczeństwa, np. zmniejszenia prędkości jazdy samochodem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy