logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.10.2010

Podsumowanie radomskich spotkań z CSR-em



W ramach organizowanego przez Spolita PR projektu „Radom. Lokalnie współpracujemy odpowiedzialnie!” odbyło się pięć spotkań, których celem była promocja idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz nawiązanie dialogu społecznego pomiędzy lokalnymi firmami i organizacjami pozarządowymi.

Motywem przewodnim projektu było zachęcenie sektora MŚP, a w tym właścicieli firm, prezesów zarządu i dyrektorów zarządzających ds. rozwoju firmy z Radomia do budowania i wdrażania programów CSR. Projekt został rozpoczęty 10 marca 2010 r. Ostatnie spotkanie odbyło się 1 października br.

W projekcie uczestniczyło kilkanaście firm z Radomia oraz sześć lokalnych organizacji pozarządowych:
• Stowarzyszenie Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach i Kolizjach Drogowych „Pomocne Dłonie”
• Hospicjum Królowej Apostołów
• Stowarzyszenie Wandy Ryszewskiej
• Radomski Bank Żywności
• Radomska Jednostka Regionalna Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym
• Radomskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Na każdym z pięciu spotkań oprócz wprowadzenia do zarządzania CSR oraz charakterystyką obszarów odpowiedzialnego biznesu: rynku, miejsca pracy, społeczności lokalnej, środowiska, zostały przedstawione przykłady firm społecznie zaangażowanych wraz z charakterystyką dobrych praktyk przez nie stosowanych.

O tym jak wiele jest jeszcze do zrobienia w kwestii popularyzacji CSR-u w Polsce niech świadczy fakt, że poziom wiedzy na temat społecznego zaangażowania biznesu wśród radomskich przedsiębiorców jest niewielki. Zarówno firmy, jak i OPP uczestniczące w projekcie do tej pory nie spotkały się pojęciami: CSR, wolontariat pracowniczy, czy odpowiedzialne oddziaływanie firmy na społeczność lokalną.

– Realizacja projektu sprawiła nam dużo satysfakcji. Martwi nas natomiast niewielkie zainteresowanie tematem CSR wśród firm z Radomia. Mamy nadzieję, że lokalni przedsiębiorcy odkryją wkrótce korzyści płynące z wdrożenia w firmie strategii CSR, w tym korzyści płynące z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej firmy – powiedziała Izabela Celińska z agencji Spolita PR.

Rozpoczęcie realizacji projektu „Radom. Lokalnie współpracujemy odpowiedzialnie!” było efektem działalności społecznej Spolita PR. Inicjatywa była wolontariatem pracowniczym pracowników agencji. Udział w projekcie był bezpłatny. „Album Przekonań, czyli niebanalnie o sprawach istotnych” – drugi projekt realizowany przez Spolita PR w ramach własnej strategii CSR – będzie kontynuowany.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek