logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > podsumowanie 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy.
09.02.2019
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

podsumowanie 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy.



Carlsberg Polska podsumował 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy. W jego ramach 80 pracowników-wolontariuszy zrealizowało 12 projektów, przepracowując w sumie 1 328 godzin na rzecz społeczności Brzeska, Sierpca i Szczecina.

InicJaTyWy to program, którego celem jest zaangażowanie pracowników firmy  w działania poprawiające warunki codziennego życia mieszkańców miejscowości, w których działają browary i biura Carlsberg Polska. Do programu mógł się zgłosić każdy, opisać swój pomysł na działania lokalne obliczone na długotrwały efekt oraz złożyć wniosek o grant w wysokości 7 000 zł.

Każdy z naszych pracowników ma możliwość przedstawienia swojego autorskiego pomysłu i zawnioskowania o grant – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska. – W ramach programu nasi wolontariusze rewitalizują tereny zielone, wyposażają i porządkują obiekty sportowe, a także wspierają działania z obszaru kultury i edukacji. Ich inicjatywy spotykają się z dużym uznaniem mieszkańców i władz lokalnych. Czasami także inspirują innych i stają się częścią większych lokalnych przedsięwzięć.

W tegorocznej edycji programu 41 wolontariuszy z Browaru Kasztelan zrealizowało 7 projektów w Sierpcu i okolicach. 38 pracowników Browaru Okocim wprowadziło w życie swoje 4 projekty w Brzesku. Zaś zespół pracowników Browaru Bosman ukończył dwuletni projekt w szczecińskiej dzielnicy Pomorzany.

Projekty zrealizowane w ramach 5. edycji programu grantowego InicJaTyWy:

 Projekty pracowników Browaru Kasztelan w Sierpcu: 

  • budowa boiska do piłki siatkowej plażowej w Rydzewie – wyposażenie
    i nasadzenie zieleni,
  • zagospodarowanie skweru przy stacji PKP w Sierpcu,
  • utworzenie miejsca integracyjnego dla mieszkańców Sierpca,
  • oczyszczenie stawu w Sierpcu i stworzenie przy nim miejsca wypoczynkowego,
  • stworzenie w Mochowej miejsca do aktywnego wypoczynku ze stołem
    do gry w tenisa,
  • utworzenie boiska do gry w piłkę nożną i siatkową w Sudragach,
  • modernizacja boiska piłkarskiego i zagospodarowanie terenu w Łąkiem.

Projekty pracowników Browaru Okocim w Brzesku:

  • rewitalizacja terenów zielonych przy siedzibie Stowarzyszenia Miłośników Browaru Okocim,
  • renowacja miejsc zabytkowych i wokół nich przy siedzibie Stowarzyszenia Miłośników Browaru Okocim,
  • uporządkowanie i zazielenienie terenu wokół amfiteatru w Łoniowej,
  • remont i wyposażenie sali teatralnej w PST Teatrze w Porębie Spytkowskiej.

Projekty pracowników Browaru Bosman w Szczecinie:

 W ramach programu „InicJaTyWy” zespół wolontariuszy z Bosmana zaangażował się w uporządkowanie terenu wokół stadionu w szczecińskiej dzielnicy Pomorzany, gdzie usytuowany jest browar, i doposażenie go w sprzęt sportowy. Dodatkowo, w ramach obchodów jubileuszu 170-lecia Bosmana, wolontariusze Browaru uporządkowali i zasadzili drzewka wiśni na osiedlu Pomorzany.

Od 2014 r., kiedy powstał program, Carlsberg Polska przeznaczył na InicJaTyWy swoich pracowników 380 tys. złotych. W ciągu pięciu edycji programu zrealizowanych zostało 47 projektów w czterech lokalizacjach: w Brzesku, Sierpcu, Szczecinie i Warszawie. W działania zaangażowało się 324 pracowników, którzy przepracowali społecznie 3 743 godziny.

Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. Carlsberg Polska warzy piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia.  

CSR program grantowy Społeczna odpowiedzialność bizensu Carlsberg Polska InicJaTyWy







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek