logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Dania, Ekologia i środowisko
   ──────  05.12.2009

Podstarzali politycy przepraszają świat



Przylatujący (najmniej ekologicznym sposobem) do Kopenhagi z pewnością zwrócą uwagę na umieszczone na lotnisku billboardy przedstawiające znanych polityków. Nie powinni mieć też kłopotów z rozpoznaniem konkretnych przywódców, choć wszyscy wyglądają znacznie starzej – plakaty przedstawiają wizję z roku 2020. Posunięci w latach Angela Merkel, Nicolas Sarkozy, Barack Obama, Luiz Inació Lula da Silva, Jose Luiz Zapatero, Gordon Brown, Stephen Harper oraz Donald Tusk przepraszają za to, że nie udało im się zatrzymać zmian klimatycznych, choć mieli taką możliwość.

7 grudnia w stolicy Danii odbędzie się 14. konferencja ONZ w sprawie zmian klimatu. Tegoroczny szczyt ma szczególny charakter – delegaci będą wypracowywać treść traktatu dotyczącego m.in. zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, mającego zastąpić wygasający za dwa lata protokół z Kioto.

Inicjatorami kampanii są Greenpeace oraz Tcktcktck– międzynarodowe zrzeszenie organizacji zainteresowanych działaniem na rzecz środowiska, powstałe właśnie na okoliczność kopenhaskiej konferencji. Umieszczenie billboardów na tamtejszym lotnisku ma za zadanie uświadomić przyjeżdżającym uczestnikom szczytu dalekosiężność konsekwencji ich decyzji i zachęcić do tego, by nie zmarnowali szansy, jaka przed nimi stoi.

Obywatele polscy z pewnością zwrócą uwagę na obecność w kampanii polskiego premiera. Nie będzie on jednak jedynym znaczącym Polakiem na szczycie – funkcję prezydenta 14. konferencji Narodów Zjednoczonych pełni polski minister środowiska, prof. Maciej Nowicki.

Wpływ na stan środowiska ma każdy, są jednak osoby, które mogą się do tego przyczynić w szczególny sposób. Z pewnością nie zaszkodzi im o tym przypomnieć w kluczowym momencie.
A. Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Act now. Change the future.
Czas:
2009.12.3 - 2009.12.13
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Dania
Nadawca:
Greenpeace, Tcktcktck
Media:
Outdoor
Wykonawca:
Euro RSCG Worldwide
Adresaci:
Delegaci na szczyt klimatyczny w Kopenhadze; przylatujący do Kopenhagi w okresie szczytu
Hasło kampani:
I’m Sorry. We Could Have Stopped Catastrophic Climate Change. We Didn’t (Przepraszam, mogliśmy zatrzymać zmiany klimatyczne. Nie zrobiliśmy tego)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek