logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Podręcznik od Grupy Edukacyjnej i Samsung
26.10.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Podręcznik od Grupy Edukacyjnej i Samsung



Samsung Electronics oraz Grupa Edukacyjna nawiązały współpracę przy akcji edukacyjnej „Zgrzyciaki.pl”. Obecnie w jej ramach odbywa się ogólnopolska trasa promująca e-podręcznik dla klas 1-3 szkół podstawowych.

Podczas trwającej do końca października trasy, uczniowie klas pierwszych poznają e-podręcznik – bezpłatną platformę edukacyjną z treściami i materiałami interaktywnymi przeznaczonymi dla najmłodszych uczniów. Bohaterowie wirtualnego świata odwiedzają dzieci w największych miastach w Polsce. W trakcie spotkań uczniowie klas pierwszych wykonują ćwiczenia dotykowe z e-podręcznika na nowoczesnych tablicach multimedialnych i tabletach dostarczonych przez firmę Samsung.

W bezpłatnym e-podręczniku, który przygotowała Grupa Edukacyjna S.A. na zlecenie Ośrodka Rozwoju Edukacji (agendy MEN), znajduje się m.in. 495 zajęć edukacyjnych, 700 kart pracy, 650 ćwiczeń interaktywnych, 1000 zdjęć, kilkaset tekstów literackich, kilkadziesiąt filmów edukacyjnych.

Grupa Edukacyjna S.A., właściciel marek MAC Edukacja i JUKA, to wydawnictwo edukacyjne, wydające podręczniki, ćwiczenia, materiały edukacyjne, jak również materiały metodyczne. Samsung Electronicts jest producentem m.in. telewizorów, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek