Praktyczny przewodnik po tworzeniu i prowadzeniu udanych akcji społecznych pojawił się w polskim przedruku w ubiegłym roku dzięki Instytutowi Spraw Obywatelskich (INSPRO). Bestseller Chrisa Rose’a „Jak wygrywać kampanie – komunikacja dla zmian” został pozytywnie przyjęty i zrecenzowany przez liderów największych organizacji społecznych.
Książka Chrisa Rose’a jest skierowana do osób, które chcą zrealizować wszelkiego rodzaju kampanie, od społecznych i edukacyjnych po polityczne. Krok po kroku pokazuje wszystkie etapy pracy oraz demonstruje narzędzia niezbędne do zarządzania motywacją, analizą i komunikacją.
Dlaczego zdecydowaliśmy się wydać tę książkę? Ponieważ dobre serce i posiadanie racji to za mało, żeby wprowadzić zmianę społeczną (…) Jednocześnie daleki jestem od przekonania, że sama wiedza wystarczy. „Jak wygrywać kampanię?” jest dobrą próbą wypełnienia tej luki – tłumaczy Rafał Górski, kampanier INSPRO. Jest to druga, zaktualizowana edycja książki, uwzględniająca np. prowadzenie kampanii prezydenta Obamy czy firmy Apple.
Maciej Muskat, szef polskiego oddziału Greenpeace, pisze: Tak wiele dziedzin ma swoje studia i podręczniki, dzięki którym mamy stać się „wykwalifikowaną siłą roboczą”. Nie istnieją jednak książki mówiące o tym, jak wygrywać rzeczy, które są dla nas najważniejsze, które stanowią o naszej godności, zdrowiu czy przetrwaniu.
Fragment publikacji można przeczytać online, zamówienia są przyjmowane drogą elektroniczną pod tym linkiem.
Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) działa od 2004, prowadzi różne inicjatywy i kampanie obywatelskie, m.in. „Tiry na tory” i „Obywatele decydują”.
Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym publikacji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!