logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.02.2011

Podręcznik do samooceny w zakresie CSR



UNDP (agenda ONZ) wydało podręcznik, którego celem jest pomoc przedsiębiorcom planującym wprowadzenie polityki oraz raportowania w zakresie CSR. Publikacja zawiera uniwersalne narzędzie do samooceny realizacji CSR zarówno w przedsiębiorstwach mikro, jak i dużych. Może ono służyć do oceny i porównywania stopnia realizacji polityki CSR własnego przedsiębiorstwa w określonym przedziale czasowym oraz na tle firm konkurencyjnych. Niniejszy pakiet narzędzi do samooceny, dzięki zastosowaniu odpowiednio skonstruowanej ankiety, pozwoli też firmom opracować etapy wdrożenia praktyk CSR oraz wyodrębnić obszary, które zawierają braki, a także ustanowić nowe cele i strategie.

Głównym składnikiem narzędzia do samooceny jest specjalnie w tym celu opracowany kwestionariusz składający się z 25 pytań. Pytania pogrupowane są w pięciu kategoriach ogólnych:
– zarządzanie
– środowisko
– stosunki pracy
– stosunki społeczne
– środowisko biznesowe

Każdy wskaźnik zawiera definicję, pytanie i punktację, a także kryteria przyznawania punktów, w celu ułatwienia korzystania z narzędzia. Dodatkowo, podręcznik zawiera opisy dobrych praktyk w zakresie prawidłowej, wg jego autorów, realizacji CSR, które opisane zostały na podstawie wyników testów narzędzia do samooceny.

Publikacja powstała w ramach regionalnego projektu „Zwiększenie przejrzystości i wiarygodności praktyk w zakresie CSR oraz wdrożenie systemów monitorowania w nowych państwach członkowskich Unii Europejskiej” realizowanego przez UNDP w pięciu krajach europejskich, w tym w Polsce.

Podręcznik można pobrać tutaj.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek