logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Podglądanie fok z LOTOSem
26.02.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Podglądanie fok z LOTOSem



LOTOS na Pomorzu realizuje program ekologiczny „LOTOS pomaga bałtyckiej przyrodzie”. Częścią programu jest platforma edukacyjna www.kierunekbaltyk.pl, na której można m.in. oglądać na żywo foki mieszkające w fokarium Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. W poniedziałek jedna z trzech samic spodziewających się w tym roku potomstwa, Unda Marina, urodziła samca, który otrzymał imię Neptun. 

W tym roku urodzą jeszcze dwie foki – Ania i Agata. W fokarium działa kamera przekazująca (także nocą) obraz na żywo do Internetu. Jest to jedyna w tym roku okazja do obserwacji w Polsce foczych narodzin on-line. Kiedy foki podrosną, oko kamery zostanie skierowane na baseny adaptacyjne, gdzie będzie można podpatrywać dorastające młode foki podczas nabywania nowych umiejętności potrzebnych do przetrwania w Bałtyku.

Sytuacja fok szarych to dobry przykład starań o lepsze jutro różnorodności gatunkowej Bałtyku – tłumaczy prof. K. Skóra – To dowód skutecznych działań krajów z nad Morza Bałtyckiego o ratowanie kiedyś
poważnie zagrożonego gatunku. Wierzymy, że uroda fok może zachęcić internautów, by poznać całą platformę „Kierunek Bałtyk” oraz inne opisane tam gatunki, które potrzebują pomocy. By skutecznie chronić przyrodę naszego morza, musimy jak najwięcej wiedzieć o jego faunie i florze, a także o
zagrożeniach dla nich, do których się wielokrotnie w sposób nierozważny przyczyniamy.

Firma zachęca również do wzięcia udziału w konkursie „Rymy na focze narodziny”, w którym do wygrania jest wyjazd na akcję wypuszczania młodych fok w Słowińskim Parku Narodowym. Szczegóły dostępne są na profilu Facebook programu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek