Styczniowy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to już polska tradycja. Co roku Fundacja organizuje w całym kraju imprezy, koncerty, zbiórki uliczne i licytacje, w trakcie których pozyskuje fundusze na swoją działalność. Darczyńcy otrzymują od zbierających czerwone naklejki w kształcie serc, które na ulicach widać jeszcze tygodniami po zakończeniu zbiórki. Pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu oraz na prowadzenie programów medycznych. Fundacja Jurka Owsiaka prowadzi cztery ogólnopolskie kampanie medyczne, w ramach których bada cukrzycę, wzrok, słuch i bezdech oraz jeden program edukacyjny z zakresu pierwszej pomocy. Podczas tegorocznego XX finału zebrano ponad 40 milionów złotych.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

