2 / 11
Styczniowy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to już polska tradycja. Co roku Fundacja organizuje w całym kraju imprezy, koncerty, zbiórki uliczne i licytacje, w trakcie których pozyskuje fundusze na swoją działalność. Darczyńcy otrzymują od zbierających czerwone naklejki w kształcie serc, które na ulicach widać jeszcze tygodniami po zakończeniu zbiórki. Pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu oraz na prowadzenie programów medycznych. Fundacja Jurka Owsiaka prowadzi cztery ogólnopolskie kampanie medyczne, w ramach których bada cukrzycę, wzrok, słuch i bezdech oraz jeden program edukacyjny z zakresu pierwszej pomocy. Podczas tegorocznego XX finału zebrano ponad 40 milionów złotych.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
25.05.2023
Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta
-
23.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
17.04.2023
Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę