logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Serce do kampanii

Podczas XX finału WOŚP zebrano ponad 40 mln zł

Styczniowy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to już polska tradycja. Co roku Fundacja organizuje w całym kraju imprezy, koncerty, zbiórki uliczne i licytacje, w trakcie których pozyskuje fundusze na swoją działalność. Darczyńcy otrzymują od zbierających czerwone naklejki w kształcie serc, które na ulicach widać jeszcze tygodniami po zakończeniu zbiórki. Pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu oraz na prowadzenie programów medycznych. Fundacja Jurka Owsiaka prowadzi cztery ogólnopolskie kampanie medyczne, w ramach których bada cukrzycę, wzrok, słuch i bezdech oraz jeden program edukacyjny z zakresu pierwszej pomocy. Podczas tegorocznego XX finału zebrano ponad 40 milionów złotych.



Więcej: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 07.11.2025

    Stare Telefony Działają Cuda


  • 03.11.2025

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych


  • 23.10.2025

    Tiszert. T-Search


  • 23.10.2025

    Ciche sygnały


  • 22.10.2025

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie


  • 22.10.2025

    Holokaust, powtórz


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek