Projekt jest sposobem na pokazanie adopcji zwierzęcia jako alternatywy do zakupu. „Adopt! don’t spend money for love”- to hasło akcji. Pocker, pies maskotka, kupiona w sklepie z używaną odzieżą za 4 zł ma zwiedzić wszystkie kontynenty. Można Pockera wziąć do siebie na minimum 24h, maximum 7 dni. Codziennie trzeba zrobić minimum jedno zdjęcie (fan page), i minimum jednej osobie dziennie trzeba powiedzieć, że zwierzęta się adoptuje, nie kupuje. Pocker był w Estonii, Chicago i na Florydzie, Londynie, był w Sejmie RP i miał sesję zdjęciową do kalendarza. Święta i Nowy Rok spędził w Australii. Przy okazji podróży Pockera po Polsce i za granicą organizatorzy kontaktują się z lokalnymi mediami. W polskich schroniskach na dom czeka około 100.000 psów. 70% zwierząt które trafiają do krajowych schronisk, nigdy nie wychodzi na wolność. 2.000.000 psów żyje na łańcuchu. Więcej o akcji na konkurs.kampaniespoleczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz