logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Najlepsze Akcje Zaangażowane Społecznie 2013 - głosowanie Czytelników

8 / 8
 

Projekt jest sposobem na pokazanie adopcji zwierzęcia jako alternatywy do zakupu. „Adopt! don’t spend money for love”- to hasło akcji. Pocker, pies maskotka, kupiona w sklepie z używaną odzieżą za 4 zł ma zwiedzić wszystkie kontynenty. Można Pockera wziąć do siebie na minimum 24h, maximum 7 dni. Codziennie trzeba zrobić minimum jedno zdjęcie (fan page), i minimum jednej osobie dziennie trzeba powiedzieć, że zwierzęta się adoptuje, nie kupuje. Pocker był w Estonii, Chicago i na Florydzie, Londynie, był w Sejmie RP i miał sesję zdjęciową do kalendarza. Święta i Nowy Rok spędził w Australii. Przy okazji podróży Pockera po Polsce i za granicą organizatorzy kontaktują się z lokalnymi mediami. W polskich schroniskach na dom czeka około 100.000 psów. 70% zwierząt które trafiają do krajowych schronisk, nigdy nie wychodzi na wolność. 2.000.000 psów żyje na łańcuchu. Więcej o akcji na konkurs.kampaniespoleczne.pl.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek