Konsekwentnie i długowalofo. Rozpoczęła się 8. edycja kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo" ostrzegającej młodych ludzi przed tragicznymi i nieodwracalnymi skutkami nieprzemyślanych skoków do wody. Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
Kampania rusza na początku sezonu wakacyjnego, kiedy to największa ilość osób jest narażona na doznanie uszkodzeń kręgosłupa.
W ramach kampanii emitowane będą spoty na antenie TVP i w telewizji Vectra, która do końca sierpnia wyemituje ich ponad tysiąc. O akcji będą informować reklamy prasowe, 40 billboardów rozmieszczonych na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą, oraz 500 reklam w metrze warszawskim. Odbędą się też pikniki i festyny.
Partnerzy kampanii: Straż Miejska, Straż Pożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHP dystrybuują w całej Polsce ponad 6 tys. plakatów. Informacje o kampanii publikowane są również w materiałach promocyjnych sieci sklepów Biedronka.
Strona kampanii: www.plytkawyobraznia.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów