Konsekwentnie i długowalofo. Rozpoczęła się 8. edycja kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo" ostrzegającej młodych ludzi przed tragicznymi i nieodwracalnymi skutkami nieprzemyślanych skoków do wody. Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
Kampania rusza na początku sezonu wakacyjnego, kiedy to największa ilość osób jest narażona na doznanie uszkodzeń kręgosłupa.
W ramach kampanii emitowane będą spoty na antenie TVP i w telewizji Vectra, która do końca sierpnia wyemituje ich ponad tysiąc. O akcji będą informować reklamy prasowe, 40 billboardów rozmieszczonych na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą, oraz 500 reklam w metrze warszawskim. Odbędą się też pikniki i festyny.
Partnerzy kampanii: Straż Miejska, Straż Pożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHP dystrybuują w całej Polsce ponad 6 tys. plakatów. Informacje o kampanii publikowane są również w materiałach promocyjnych sieci sklepów Biedronka.
Strona kampanii: www.plytkawyobraznia.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów