IKEA we współpracy z organizacją UNICEF prowadzi projekt „Każdy pluszak to historia”. Pomysł na projekt narodził się w Łodzi, w której sklep IKEA zaangażował do napisania i nagrania bajek znanych mieszkańców miasta. Bajki o pluszakach, które następnie miały trafić do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego, znalazły się na płycie i stronie internetowej. Projekt został rozszerzony na kraj.
Warszawę reprezentowała Jolanta Kwaśniewska, Łódź Monika Kuszyńska, Gdańsk Julia Kamińska, Poznań Małgorzata Ostrowska, Wrocław Małgorzata Kumorek, Katowice zespół Myslovitz, a Kraków Dorota Segda. Swoje bajki napisali także przedstawiciele UNICEF Małgorzata Foremniak i Robert Korzeniowski, blogerzy oraz pracownicy firmy wyłonieni w wewnętrznym konkursie pracowniczym. Wszystko, by zebrać jak najwięcej pluszaków dla lokalnych placówek medycznych. Każdy mógł włączyć się do akcji, przekazując na jej cel zakupionego pluszaka IKEA.
W Mikołajki bajki miały swoją premierę. Od tego czasu można ich słuchać bezpłatnie na stronie www.pluszakidlaedukacji.pl. Klienci i partnerzy firmy otrzymali także limitowaną wersję audiobooka na płycie CD za włączenie się do akcji. Efektem zakończonej właśnie kampanii jest zebranie ponad 8 tysięcy pluszaków, które jeszcze tej zimy trafią do pogotowia i innych placówek medycznych w całej Polsce. Koordynatorem bajkowego projektu jest Telma Communications Agency. Działania PR, interaktywne oraz w mediach społecznościowych zostały powierzone agencjom współpracującym z IKEA – Questia PR, K2, Kalicińscy.com.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary