logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pluszaki marzeń od IKEA
04.02.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pluszaki marzeń od IKEA



IKEA ogłosiła zwycięzców polskiej i międzynarodowej edycji konkursu na projekt pluszaka. Konkurs „Mazania się spełniają” towarzyszył zakończonej na początku stycznia, 12. edycji akcji „Pluszaki dla Edukacji”. Miał na celu rozwijanie dziecięcej kreatywności oraz empatii. Dzieci rysowały swoje wymarzone pluszaki, a ich prace walczyły o miejsce w przyszłorocznej kolekcji zabawek IKEA. Z każdej z nich 1 euro przeznaczone zostanie na programy edukacyjne dla dzieci z najbiedniejszych zakątków świata.

W Polsce na konkurs wpłynęło ponad 3000 prac. Spośród nich, do finału konkursu, w centrali firmy IKEA, przekazanych zostało 20 najciekawszych. Jury wybrało 10 rysunków spośród 800 nadesłanych z 40 różnych krajów. Na podstawie tych prac powstaną nowe pluszaki. Autorami są dzieci w wieku 4-10 lat, pochodzące z Norwegii, Rumunii, Holandii, Chorwacji, Tajwanu, Wielkiej Brytanii, Malezji, Belgii, Hiszpanii i Cypru.

Prace polskich dzieci zostały „ożywione” przez Maję Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec. Pluszaki uszyte na podstawie rysunków nadesłanych przez dzieci trafiły do zwycięzców na początku stycznia.

IKEA w listopadzie organizować będzie kolejną, 13. edycję akcji „Pluszaki dla Edukacji”. W jej ramach, ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, IKEA przeznaczy 1 euro na rzecz programów edukacyjnych UNICEF i Save The Children. W tym roku w ramach globalnej zbiórki na ten właśnie cel przekazanych zostało aż 10,1 mln euro. Pieniądze te pomogą najbardziej potrzebującym dzieciom z 18 krajów Azji, Afryki i Europy Wschodniej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek