logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  04.02.2015

Pluszaki marzeń od IKEA



IKEA ogłosiła zwycięzców polskiej i międzynarodowej edycji konkursu na projekt pluszaka. Konkurs „Mazania się spełniają” towarzyszył zakończonej na początku stycznia, 12. edycji akcji „Pluszaki dla Edukacji”. Miał na celu rozwijanie dziecięcej kreatywności oraz empatii. Dzieci rysowały swoje wymarzone pluszaki, a ich prace walczyły o miejsce w przyszłorocznej kolekcji zabawek IKEA. Z każdej z nich 1 euro przeznaczone zostanie na programy edukacyjne dla dzieci z najbiedniejszych zakątków świata.

W Polsce na konkurs wpłynęło ponad 3000 prac. Spośród nich, do finału konkursu, w centrali firmy IKEA, przekazanych zostało 20 najciekawszych. Jury wybrało 10 rysunków spośród 800 nadesłanych z 40 różnych krajów. Na podstawie tych prac powstaną nowe pluszaki. Autorami są dzieci w wieku 4-10 lat, pochodzące z Norwegii, Rumunii, Holandii, Chorwacji, Tajwanu, Wielkiej Brytanii, Malezji, Belgii, Hiszpanii i Cypru.

Prace polskich dzieci zostały „ożywione” przez Maję Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec. Pluszaki uszyte na podstawie rysunków nadesłanych przez dzieci trafiły do zwycięzców na początku stycznia.

IKEA w listopadzie organizować będzie kolejną, 13. edycję akcji „Pluszaki dla Edukacji”. W jej ramach, ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, IKEA przeznaczy 1 euro na rzecz programów edukacyjnych UNICEF i Save The Children. W tym roku w ramach globalnej zbiórki na ten właśnie cel przekazanych zostało aż 10,1 mln euro. Pieniądze te pomogą najbardziej potrzebującym dzieciom z 18 krajów Azji, Afryki i Europy Wschodniej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek