Do 24 grudnia ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, dania dziecięcego oraz książeczki dla dzieci IKEA Foundation przekazuje 1 euro organizacjom UNICEF i Save The Children, by zapewnić najmłodszym z najbiedniejszych krajów dostęp do edukacji.
Sklepy w całej Polsce prowadzą różne działania, by zachęcić klientów do udziału w tej inicjatywie. Jednym ze sposobów na aktywizację internautów i zmotywowanie ich przekazywania sobie informacji o akcji, było przygotowanie przez agencję marketingu zintegrowanego Trendmaker multimedialnej kartki, której głównymi bohaterami – i jednocześnie ambasadorami akcji – są pluszaki z asortymentu IKEA.
Mechanizm kartki pozwala na wysłanie animacji maskotek wraz ze spersonalizowaną wiadomością. Można ją tworzyć albo poprzez zestawienie gotowych „bloczków”, albo utworzenie własnej treści komunikatu.
Więcej informacji o inicjatywie IKEA Foundation znaleźć można na stronie IKEA, a multimedialną kartkę można wysłać za pomocą strony IKEA dla dzieci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy