PlasticsEurope przypomina o naturalnych odruchach człowieka
Po raz czwarty Fundacja PlasticsEurope Polska przypomina w akcji informacyjnej skierowanej do ogółu społeczeństwa o konieczności właściwego postępowania z odpadami z tworzyw sztucznych.
W ramach kampanii przygotowano plakat, na którym mała dziewczynka niesie posegregowane plastiki. W połączeniu z hasłem „Segregowanie odpadów – odruch naturalny” kreacja odzwierciedla główne przesłanie kampanii – warto dbać o to by tak wartościowe surowce jak odpady z tworzyw sztucznych nie trafiały na wysypisko.
Plakat będzie eksponowany w kilkunastu miastach Polski na 300 citylightach, udostępnionych przez partnera kampanii, firmę Clear Channel Poland, przez cały sierpień. W tym czasie zaplanowane zostały również spotkania z lokalnymi mediami i dystrybucja materiałów informacyjnych.
– Nasza akcja ma zwrócić uwagę na problem nieefektywnej gospodarki odpadami w Polsce, gdzie ciągle ogromna większość odpadów unieszkodliwiana jest przez składowanie. Ograniczenie składowania wartościowych surowców, jak odpady z tworzyw sztucznych to kierunek od którego nie ma odwrotu. Mamy nadzieję, że ostatnie zmiany w prawie odpadowym pozwolą nadrobić zaległości w tej dziedzinie – mówi dr inż. Kazimierz Borkowski, dyrektor Fundacji PlasticsEurope Polska.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie plasticseurope.org
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy