Trzęsienie ziemi powoduje gigantyczną falę, która wdziera się głęboko w ląd zalewając wioski i miasta, niszcząc wszystko na swojej drodze. Wkrótce po tym, jak woda ustępuje, nadchodzi głód i choroby. Później atakuje tajfun, a odbudowane domy burzą nowe wstrząsy – to prawdziwa fala nieszczęść. Taki żywcem wyjęty z taniego filmu katastroficznego scenariusz stał się udziałem Azji południowo-wschodniej. Jeśli doliczyć do tego ptasią i świńską grypę, to można powiedzieć, że praktycznie wszystkie możliwe klęski przetoczyły się ostatnio przez ten region świata.
Właśnie w tę stronę świata swoje wysiłki kieruje kanadyjski Czerwony Krzyż, który przy pomocy agencji Cossette Montréal wzywa do finansowego wsparcia akcji pomocowej. After waves of disaster hit Asia Pacific this week, we’re on the ground providing aid, support and hope (Po tym, jak fale nieszczęść przetoczyły się przez Azję południowo-wschodnią w tym tygodniu, my jesteśmy na miejscu zapewniając pomoc, wsparcie i nadzieję) – deklarują za pomocą hasła kampanii pracownicy Czerwonego Krzyża.
Intrygująca, oparta na typografii reklama, poza outdoorem miała też swoją odsłonę w prasie, gdzie odbiorca idąc za wskazówkami, miał okazję złożyć kartkę i na własne oczy zobaczyć jak symboliczna fala nieszczęść zbliża się do wybrzeża.
A. Dudkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem