PKP Intercity wspiera kampanię Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci
Od początku roku trwają różne kampanie 1% realizowane przez organizacje pożytku publicznego. PKP Intercity zachęca do wsparcia Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci. W 20 pociągach na trasie Łódź – Warszawa – Łódź zawisło 650 naklejek z plakatem tegorocznej kampanii „Najlepiej czuję się w domu”.
– Od 1999 roku nasze Stowarzyszenie prowadzi domową opiekę nad przewlekle chorymi dziećmi. Jako pierwsze Hospicjum w Polsce wprowadziliśmy świadczenie domowej wentylacji mechanicznej, dzięki czemu nasi mali Podopieczni nie muszą przebywać w oddziałach intensywnej terapii, tylko w domu, z rodziną – mówi Janina Adamczyk, prezes Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci. Powrót do bezpiecznego domu jest marzeniem każdego dziecka, które z powodu choroby przebywa w szpitalu.
– To świetne narzędzie do tego, aby każdy z nas mógł spełnić swoją potrzebę pomocy. Jeden procent – wydawałoby się niewiele, ale od procenta do procenta – wynik może być bardzo wysoki i umożliwić pobyt w domu wielu dzieciom. Linia Łódzka jest jedną z najpopularniejszych relacji obsługiwanych pociągami naszej spółki, dlatego też zdecydowaliśmy się wesprzeć Łódzkie Hospicjum dla Dzieci – mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Okres składania rozliczenia podatkowego mija za kilka dni. Akcja przeprowadzana w 20 pociągach PKP Intercity potrwa do końca kwietnia. – Przeprowadzając akcję liczymy na tych wszystkich, którzy jeszcze nie złożyli deklaracji podatkowej i czekają z tym do ostatniej chwili – dodaje Małgorzata Sitkowska.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku