PKP Intercity wspiera kampanię Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci
Od początku roku trwają różne kampanie 1% realizowane przez organizacje pożytku publicznego. PKP Intercity zachęca do wsparcia Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci. W 20 pociągach na trasie Łódź – Warszawa – Łódź zawisło 650 naklejek z plakatem tegorocznej kampanii „Najlepiej czuję się w domu”.
– Od 1999 roku nasze Stowarzyszenie prowadzi domową opiekę nad przewlekle chorymi dziećmi. Jako pierwsze Hospicjum w Polsce wprowadziliśmy świadczenie domowej wentylacji mechanicznej, dzięki czemu nasi mali Podopieczni nie muszą przebywać w oddziałach intensywnej terapii, tylko w domu, z rodziną – mówi Janina Adamczyk, prezes Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci. Powrót do bezpiecznego domu jest marzeniem każdego dziecka, które z powodu choroby przebywa w szpitalu.
– To świetne narzędzie do tego, aby każdy z nas mógł spełnić swoją potrzebę pomocy. Jeden procent – wydawałoby się niewiele, ale od procenta do procenta – wynik może być bardzo wysoki i umożliwić pobyt w domu wielu dzieciom. Linia Łódzka jest jedną z najpopularniejszych relacji obsługiwanych pociągami naszej spółki, dlatego też zdecydowaliśmy się wesprzeć Łódzkie Hospicjum dla Dzieci – mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Okres składania rozliczenia podatkowego mija za kilka dni. Akcja przeprowadzana w 20 pociągach PKP Intercity potrwa do końca kwietnia. – Przeprowadzając akcję liczymy na tych wszystkich, którzy jeszcze nie złożyli deklaracji podatkowej i czekają z tym do ostatniej chwili – dodaje Małgorzata Sitkowska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary