logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PKP Energetyka nagrodziło prace dzieci o prądzie
26.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PKP Energetyka nagrodziło prace dzieci o prądzie



11 czerwca ogłoszono wyniki konkursu plastycznego „Czego nauczył mnie Amperek” dla uczestników programu Akademii Małego Amperka. W tym roku w konkursie wzięło udział prawie 200 placówek ze wszystkich województw. Dzieci zgłaszały prace konkursowe do 25 maja br. Nadesłano ich ponad 70, wykonanych różnymi technikami. Nagrody główne w wysokości 1500 zł każda trafiły do 14 przedszkoli i szkół znajdujących się na terenie działania zakładów spółki. Przyznano również 14 wyróżnień. Autorzy wyróżnionych i nagrodzonych prac otrzymali kamizelki odblaskowe, które mają na celu poprawę bezpieczeństwa najmłodszych.

Akademia Małego Amperka to program z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzony przez spółkę PKP Energetyka S.A. Celem programu jest edukacja najmłodszych w zakresie bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych i promocja właściwych postaw wśród dzieci. Zarówno wychowawcy przedszkolni, nauczyciele jak i rodzice, mogą zgłosić chęć zorganizowania spotkania, na którym pracownicy PKP Energetyka S.A. opowiedzą najmłodszym o tym, jak bezpiecznie obchodzić się z prądem.

Akademia Małego Amperka została zainaugurowana w 2010 roku. Kampania prowadzona jest
w całej Polsce, ma również swój profil na Facebooku. Szkoły mogą zgłosić się do udziału w programie wysyłając zgłoszenie na adres amperek@pkpenergetyka.pl. Dla dzieci przeznaczono także stronę edukacyjną www.akademiaamperka.pl. Partnerem programu jest Stowarzyszenie Elektryków Polskich, a honorowy patronat objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Rzecznik Praw Dziecka.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek