logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  26.06.2012

PKP Energetyka nagrodziło prace dzieci o prądzie



11 czerwca ogłoszono wyniki konkursu plastycznego „Czego nauczył mnie Amperek” dla uczestników programu Akademii Małego Amperka. W tym roku w konkursie wzięło udział prawie 200 placówek ze wszystkich województw. Dzieci zgłaszały prace konkursowe do 25 maja br. Nadesłano ich ponad 70, wykonanych różnymi technikami. Nagrody główne w wysokości 1500 zł każda trafiły do 14 przedszkoli i szkół znajdujących się na terenie działania zakładów spółki. Przyznano również 14 wyróżnień. Autorzy wyróżnionych i nagrodzonych prac otrzymali kamizelki odblaskowe, które mają na celu poprawę bezpieczeństwa najmłodszych.

Akademia Małego Amperka to program z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzony przez spółkę PKP Energetyka S.A. Celem programu jest edukacja najmłodszych w zakresie bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych i promocja właściwych postaw wśród dzieci. Zarówno wychowawcy przedszkolni, nauczyciele jak i rodzice, mogą zgłosić chęć zorganizowania spotkania, na którym pracownicy PKP Energetyka S.A. opowiedzą najmłodszym o tym, jak bezpiecznie obchodzić się z prądem.

Akademia Małego Amperka została zainaugurowana w 2010 roku. Kampania prowadzona jest
w całej Polsce, ma również swój profil na Facebooku. Szkoły mogą zgłosić się do udziału w programie wysyłając zgłoszenie na adres amperek@pkpenergetyka.pl. Dla dzieci przeznaczono także stronę edukacyjną www.akademiaamperka.pl. Partnerem programu jest Stowarzyszenie Elektryków Polskich, a honorowy patronat objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Rzecznik Praw Dziecka.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek