logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PKO wesprze Szlachetną Paczkę
03.11.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PKO wesprze Szlachetną Paczkę



PKO Bank Polski i Fundacja PKO Bank Polski pomogą wesprzeć akcję Szlachetna Paczka. Korzystający z aplikacji mobilnej IKO mogą wykonać darmowy przelew na numer telefonu lub numer rachunku bankowego Stowarzyszenia Wiosna, które jest organizatorem projektu. Fundacja PKO Banku Polskiego
przekaże na rzecz projektu dodatkowo złotówkę za każdy pierwszy przelew nowego klienta IKO o wartości min. 1 zł.  

Jednocześnie w przypadku osób, które aktywują IKO na swoim telefonie od dnia 29 października br. i dokonają przelewu o wartości minimum 1 zł na rzecz Szlachetnej Paczki, Fundacja PKO Banku Polskiego przekaże Szlachetnej Paczce dodatkowo 1 zł. Akcja prowadzona jest pomiędzy 29 października 2014 r. a 31 marca 2015 r. lub do wyczerpania łącznej wartości wsparcia ze strony Fundacji PKO Banku Polskiego, które
wyniesie nie więcej niż 50 tys. zł.

Szlachetna Paczka to projekt charytatywny, który od 13 lat pomaga rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej. Na dwa tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia, rodziny otrzymują paczki odpowiadające ich indywidualnym potrzebom.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek