logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PKN ORLEN pomaga na Filipinach
28.02.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PKN ORLEN pomaga na Filipinach



PKN ORLEN wsparł Polską Akcję Humanitarną prowadzącą pomoc poszkodowanym podczas tajfunu na Filipinach. Darowizna koncernu w wysokości 50 tys. zł zostanie przeznaczona na odbudowę szkoły, gdzie przed atakiem tajfunu regularnie odbywały się lekcje dla około 5 tysięcy uczniów.

Na podstawie analizy potrzeb dokonanej przez pracowników Polskiej Akcji Humanitarnej przebywających w dotkniętym kraju kataklizmem, podjęto decyzję o przekazaniu pomocy na odbudowę domów oraz szkoły podstawowej na wyspie Bantayan w Santa Fe w prowincji Cebu.

Z uwagi na zróżnicowany poziom życia mieszkańców, PAH wybiera najbardziej potrzebujące rodziny z kilku regionów i do nich kieruje pomoc. Dotychczas dach na głową otrzymało 700 rodzin. Koszt odbudowy domu dla jednej rodziny to ok. 11000 filipińskich peso, co w przeliczeniu na polską walutę wynosi ok 850 zł.

Filipiny zostały dotknięte jednym z najsilniejszych w historii tropikalnych cyklonów 8 listopada ubiegłego roku. Wiatr osiągał prędkość do 275 km/h. Według dostępnych danych, w wyniku siły jego uderzenia zginęło kilka tysięcy osób, a prawie 12 milionów straciło dach nad głową.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek