Wydalenie jednego piwa zajmuje mężczyźnie około 25 sekund. Ten fakt został wykorzystany w ambientowej kampanii przeprowadzonej w mediolańskich barach, a ściślej mówiąc w barowych pisuarach. Zamontowano w nich specjalne czarne naklejki czułe na ciepło. Jeśli miały styczność z ciepłem dłużej niż 24,8 sekundy, pojawiało się na nich przesłanie: „La stai facendo per troppo tempo per aver bevuto una sola birra. Chama un taxi.” („To trwa za długo jak na jedno piwo. Zadzwoń po taksówkę.”)
Kampanię tytułem "Pissalyzer" – ("Sikalizator" – połączenie słów piss [potoczne określenie moczu] i analyzer [analizator]) zrealizowała agencja Publicis Milan na zlecenie producenta piwa McFarland.
Według twórców akcja okazała się bardzo skuteczna. Zaobserwowano, że liczba klientów, którzy wrócili do domu taksówką wzrosła o 65%.
A.Pisarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland