logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.01.2013

Pióro odpowiedzialności po raz trzeci



Po raz trzeci Forum Odpowiedzialnego Biznesu organizuje konkurs „Pióro odpowiedzialności” dla dziennikarzy piszących na temat relacji biznesu ze społeczeństwem, własnymi pracownikami, partnerami rynkowymi, a także wpływu firm na środowisko naturalne. Artykuły prasowe oraz publikowane w internecie można zgłaszać do 28 lutego 2013 r.

Wszystkie te tematy dotyczą koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR). Artykuły można przesyłać w kategoriach dla profesjonalnych dziennikarzy: media drukowane i media elektroniczne, a także w dodatkowej kategorii „artykuł ekspercki” przeznaczonej dla osób, które nie są dziennikarzami, ale zawodowo zajmują się CSR-em. Teksty opublikowane w roku 2012 mogą zgłaszać ich autorzy, zespoły redakcyjne, organizacje pozarządowe oraz pracownicy firm.

– Forum Odpowiedzialnego Biznesu nagradza najlepsze artykuły dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu, gdyż dziennikarze są ważnym interesariuszem firm i dostarczają informacji społeczeństwu – powiedziała Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Chcemy, aby media w rzetelny i interesujący sposób informowały na temat praktyki CSR popularyzując ten temat w Polsce.

Zgłoszenia można nadsyłać od 2 stycznia do 28 lutego 2013 roku za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie odpowiedzialnybiznes.pl. Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni 27 marca w trakcie ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2012. Dobre praktyki” w Warszawie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek