Dlaczego pies zmienia się w pingwina, tworząc zaskakującą hybrydę? Nie ma wyboru, ponieważ w obliczu mroźnej zimy tylko mieszkaniec Antarktydy poradzi sobie bez jakiegokolwiek schronienia. Wyjaśnienie „Without a shelter, winter can be very hard” (Bez schronienia zima może być bardzo ciężka) zakończone prośbą o sms, którego wysłanie jest równoznaczne z przekazaniem 1 euro na rzecz bezdomnych zwierząt.
ENPA (Ente Nazionale Protezione Animali) jest najstarszym stowarzyszeniem działającym na rzecz zwierząt we Włoszech. 160 oddziałów funkcjonujących na terenie całego kraju organizuje schroniska dla porzuconych i rannych zwierząt oraz zapewnia im pomoc weterynaryjną. Organizacja co roku przyjmuje pod swoją opiekę 20 tysięcy zwierząt, którym musi zapewnić schronienie i odpowiednią opiekę. Ze względu na to, że ENPA nie jest dotowana przez rząd, bardzo istotną rolę dla jej działalności odgrywa dobrowolne wsparcie finansowe.
Reklama jest kontynuacją pomysłu zaskakujących wizerunków zwierząt – na zrealizowanych dotychczas przez agencję Lowe Pirella Fronzoni dla ENPA plakatach pojawił się już pies ze skorupą żółwia i kot z muszlą ślimaka. Plakatom towarzyszyło hasło "Se la natura gli avesse dato una casa, non avremmo bisogno di voi" (Jeśli natura dałaby mu dom, nie potrzebowalibyśmy was.)
J. Ślusarska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna