logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pijany garbus
01.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pijany garbus



Pod koniec stycznia br. na ulice Berlina wyjechały pijane garbusy. Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Mieszkalnictwa Niemiec zaskoczyło mieszkańców kampanią „Don’t drink and drive”, zrealizowaną z firmą Volkswagen, we współpracy z agencją Scholz & Friends.

Na ulicach przez pewien czas można było zobaczyć najnowsze garbusy, których koła wyglądały jak oczy. Co więcej, wraz z ruchem samochodu oczy obracały się szaleńczo, co mogło sprawić wrażenie twarzy pijanego człowieka. W ten przyciągający wzrok sposób próbowano zapobiec rosnącej liczbie wypadków w Niemczech, spowodowanych prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu.

Garbusy pojawiały się przede wszystkim tam, gdzie organizowano imprezy publiczne, na których nie stroniono od picia alkoholu. Wywołując sensację wśród przechodniów i użytkowników dróg skłaniały do zapoznania się z publikacjami kampanii.

Oprócz pozytywnego odbioru przez społeczeństwo, flota garbusów przemieszczająca się ulicami Berlina zainteresowała też, co nie jest zaskoczeniem, a na pewno założeniem działań reklamowych, media. W niemieckiej prasie pojawiły się informacje nie tylko o samochodach, ale także o kampanii informacyjnej ministerstwa.
M. Miąc








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek