Pod koniec stycznia br. na ulice Berlina wyjechały pijane garbusy. Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Mieszkalnictwa Niemiec zaskoczyło mieszkańców kampanią „Don’t drink and drive”, zrealizowaną z firmą Volkswagen, we współpracy z agencją Scholz & Friends.
Na ulicach przez pewien czas można było zobaczyć najnowsze garbusy, których koła wyglądały jak oczy. Co więcej, wraz z ruchem samochodu oczy obracały się szaleńczo, co mogło sprawić wrażenie twarzy pijanego człowieka. W ten przyciągający wzrok sposób próbowano zapobiec rosnącej liczbie wypadków w Niemczech, spowodowanych prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu.
Garbusy pojawiały się przede wszystkim tam, gdzie organizowano imprezy publiczne, na których nie stroniono od picia alkoholu. Wywołując sensację wśród przechodniów i użytkowników dróg skłaniały do zapoznania się z publikacjami kampanii.
Oprócz pozytywnego odbioru przez społeczeństwo, flota garbusów przemieszczająca się ulicami Berlina zainteresowała też, co nie jest zaskoczeniem, a na pewno założeniem działań reklamowych, media. W niemieckiej prasie pojawiły się informacje nie tylko o samochodach, ale także o kampanii informacyjnej ministerstwa.
M. Miąc
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów