Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują transfuzji krwi. W przypadku choroby, wypadku lub operacji może ona uratować życie czworonoga. Akcja Pedigree przeprowadzona w Indiach zwraca uwagę na stosunkowo nową ideę zwierzęcego krwiodawstwa.
Tylko nieliczne kliniki weterynaryjne posiadają zaplecze, które gwarantuje zapas krwi dla potrzebujących zwierząt. Propagowanie i coraz większa popularność krwiodawstwa zwierząt opiera się głównie na trosce właścicieli, którzy uważają zwierzaki za pełnoprawnych członków rodziny i dzięki temu starają się zapewnić im jak najlepszą opiekę.
Kreacja kampanii nawiązuje do powszechnie znanego fresku autorstwa Michała Anioła z Kaplicy Sykstyńskiej. Bóg, unoszący się w błękitnych przestworzach daje życie Adamowi, którego stworzył na swoje podobieństwo.
W psiej rzeczywistości, miejsce Adama zajmuje pies, który jest wyraźnie słaby i chory. Psi Bóg czyli potencjalny dawca, otoczony jest gromadą szczeniaków, emanuje z niego siła i witalność. Scenę opisuje hasło kampanii: „Turn your dog into God. Canine Blood Donation Drive.” (Zmień swojego psa w Boga. Psia akcja oddawania krwi). Warto zwrócić uwagę na grę liter w haśle. Słowo „God” (Bóg) to w języku angielskim anagram słowa „dog” (pies).
Kreację przygotowała agencja RK Swamy BBDO.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja