Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują transfuzji krwi. W przypadku choroby, wypadku lub operacji może ona uratować życie czworonoga. Akcja Pedigree przeprowadzona w Indiach zwraca uwagę na stosunkowo nową ideę zwierzęcego krwiodawstwa.
Tylko nieliczne kliniki weterynaryjne posiadają zaplecze, które gwarantuje zapas krwi dla potrzebujących zwierząt. Propagowanie i coraz większa popularność krwiodawstwa zwierząt opiera się głównie na trosce właścicieli, którzy uważają zwierzaki za pełnoprawnych członków rodziny i dzięki temu starają się zapewnić im jak najlepszą opiekę.
Kreacja kampanii nawiązuje do powszechnie znanego fresku autorstwa Michała Anioła z Kaplicy Sykstyńskiej. Bóg, unoszący się w błękitnych przestworzach daje życie Adamowi, którego stworzył na swoje podobieństwo.
W psiej rzeczywistości, miejsce Adama zajmuje pies, który jest wyraźnie słaby i chory. Psi Bóg czyli potencjalny dawca, otoczony jest gromadą szczeniaków, emanuje z niego siła i witalność. Scenę opisuje hasło kampanii: „Turn your dog into God. Canine Blood Donation Drive.” (Zmień swojego psa w Boga. Psia akcja oddawania krwi). Warto zwrócić uwagę na grę liter w haśle. Słowo „God” (Bóg) to w języku angielskim anagram słowa „dog” (pies).
Kreację przygotowała agencja RK Swamy BBDO.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku