Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują transfuzji krwi. W przypadku choroby, wypadku lub operacji może ona uratować życie czworonoga. Akcja Pedigree przeprowadzona w Indiach zwraca uwagę na stosunkowo nową ideę zwierzęcego krwiodawstwa.
Tylko nieliczne kliniki weterynaryjne posiadają zaplecze, które gwarantuje zapas krwi dla potrzebujących zwierząt. Propagowanie i coraz większa popularność krwiodawstwa zwierząt opiera się głównie na trosce właścicieli, którzy uważają zwierzaki za pełnoprawnych członków rodziny i dzięki temu starają się zapewnić im jak najlepszą opiekę.
Kreacja kampanii nawiązuje do powszechnie znanego fresku autorstwa Michała Anioła z Kaplicy Sykstyńskiej. Bóg, unoszący się w błękitnych przestworzach daje życie Adamowi, którego stworzył na swoje podobieństwo.
W psiej rzeczywistości, miejsce Adama zajmuje pies, który jest wyraźnie słaby i chory. Psi Bóg czyli potencjalny dawca, otoczony jest gromadą szczeniaków, emanuje z niego siła i witalność. Scenę opisuje hasło kampanii: „Turn your dog into God. Canine Blood Donation Drive.” (Zmień swojego psa w Boga. Psia akcja oddawania krwi). Warto zwrócić uwagę na grę liter w haśle. Słowo „God” (Bóg) to w języku angielskim anagram słowa „dog” (pies).
Kreację przygotowała agencja RK Swamy BBDO.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów