logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kultura
   ──────  27.05.2015

Pies nie czyta, człowiek jak najbardziej

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Pisarze, dziennikarze oraz ich psy przypominają odbiorcom, jak ważne jest czytanie. Kampania promuje Big Book Festival – Duży Festiwal Czytania, który odbędzie się w Warszawie po raz trzeci w dniach 12-14 czerwca.

Wydarzenie jest dostępne bezpłatnie i ma służyć rozwojowi literatury. Na plakatach kampanii Katarzynie Bondzie towarzyszy adoptowany ze schroniska Łukasz. Mariuszowi Czubajowi trzy przygarnięte czworonogi: Lawuś, Fago i Morus. Michał Nogaś, autor popularnej audycji literackiej "Z najwyższej półki" w radiowej Trójce pozuje z jamniczką Toffi, która towarzyszy mu przy czytaniu już od kilkunastu lat. Powieściopisarka Anna Janko sfotografowała się z Melancholią na kolanach. A Ludwika Włodek, pisarka i wnuczka Jarosława Iwaszkiewicza, pokazała się z adoptowanym szczeniakiem – Zenkiem.

W kampanii psy występują również solo i mówią własnym głosem, przewrotnie i dowcipnie przypominając ludziom, jak ważne jest czytanie. Akcja rozpoczęła się w pierwszych dniach maja i potrwa do połowy czerwca. Obejmuje m.in. stworzenie nowej strony internetowej, ekspozycję outdoorową, spoty radiowe oraz trzy krótkie filmy, w których główną rolę gra suczka Misza. 

Kulminacją działań będzie spotkanie entuzjastów książek w niedzielę 14 czerwca w samym centrum Warszawy, w Pasażu Wiecha. Będziemy bić rekord w liczbie ludzi i psów czytających razem na wolnym powietrzu. Spodziewamy się kilku pokoleń czytelników i wielu merdających ogonów – mówi Dorota Kukieła odpowiadająca w Go Culture, agencji przygotowującej kampanię, za kreację i komunikację z mediami.  

Komunikacja festiwalu ma być dostosowana do oczekiwań kluczowych grup odbiorców, czyli ludzi młodych (20-40), korzystających z nowych mediów, mieszkających w dużych miastach. Jak podają organizatorzy, od trzech lat stabilnie rośnie ekspozycja festiwalu w mediach oraz frekwencja wydarzeń.

Go Culture. Komunikacja dla kultury odpowiada za komunikację Big Book Festival od pierwszej edycji w 2013 r. , zrealizowała towarzyszące mu kampanie "Papier nie umiera nigdy!" oraz "Kto nie czyta, ten trąba!". Agencja specjalizuje się w komunikacji wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych, a także miast i produktów artystycznych.

BBF to jedyny międzynarodowy festiwal czytania odbywający się w Warszawie. W tym roku jego gośćmi będą autorzy z kilkunastu krajów, m.in. Zadie Smith, Swietłana Aleksijewicz i Lars Saabye Christensen. Odbędzie się 40 spotkań, warsztatów, spacerów i akcji. Główna część programu odbywa się na terenie dawnej fabryki serów przy ul. Hożej 51 w Warszawie. Festiwal jest finansowany m.in. ze środków m.st. Warszawy i Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej, powstaje dzięki zaangażowaniu 50 partnerów prywatnych i publicznych. Organizatorem festiwalu jest Fundacja "Kultura nie boli".


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Człowiek nie pies i czytać musi!
Czas:
2015.5.5 - 2015.6.15
Tematy:
Kultura
Kraje:
Polska
Nadawca:
Big Book Festival, Fundacja "Kultura nie boli"
Media:
Internet, plakaty, radio
Wykonawca:
Go Culture
Adresaci:
Ludzie młodzi, mieszkający w dużych miastach, czytelnicy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek