logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pierwsza polska marka wspiera Bono w projekcie (RED)™
23.09.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pierwsza polska marka wspiera Bono w projekcie (RED)™



Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory znane, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.

Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED)™. Przyłączając się do projektu każda z marek (m.in. Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani) stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED)™, a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią (Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and MalariaTM). W przypadku Belvedere Vodka będzie to 50%.

Do tej pory udało się przekazać ponad 170 milionów USD i pomóc 7.5 milionom chorych.

W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE)RED, zawierająca klasyczny wariant tej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski – symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED)™ nawiasach.

Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher – pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Aktywnie wspiera on ideę fundacji i, wraz z Belvedere, szerzy świadomość problemu AIDS w Afryce. Piosenkarz wystąpił podczas wydarzenia uświetniającego rozpoczęcie współpracy, które odbyło się w lutym tego roku, po rozdaniu nagród Grammy w Los Angeles.

– Belvedere stwarza przestrzeń do tego, aby każdy uczestnik nocnego życia mógł stać się częścią światowej inicjatywy, wspieranej przez najlepsze marki. Podobnie jak Penelope Cruz, Gwen Stefani, Iman czy Sienna Miller można wesprzeć szczytny cel – walkę z HIV w Afryce – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere Vodka.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek