logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.08.2008

Pierwsza komórka z CenterNet



We wrześniu ruszy akcja „Moja Pierwsza Komórka”, organizowana przez firmę CenterNet S.A. Jej celem jest rozpropagowanie zasad racjonalnego używania telefonów komórkowych przez dzieci. Maskotka programu, zielony stworek Fonio, ma w zabawny sposób przedstawić zasady z zakresu savoir-vivre, bezpieczeństwa oraz odpowiedzialności związanej z posiadaniem telefonu komórkowego.

– Jesteśmy zdania, że na biznesie spoczywa poważny obowiązek odpowiedzialności społecznej – mówi Grzegorz Tomczyk, Wiceprezes CenterNet S.A.

– Nie sposób ocenić korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z telefonii mobilnej. Problem pojawia się jednak, jeśli telefon komórkowy jest używany w sposób mało odpowiedzialny lub nawet niebezpieczny. – mówi Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

– Z prowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy bardzo chętnie kupują coraz więcej urządzeń elektronicznych związanych z komunikacją. Dotyczy to również telefonów komórkowych. Kupując komórkę dziecku, nie możemy zapominać, że dajemy mu do rąk narzędzie, które może być wykorzystywane na wiele sposobów, nie zawsze takich, o jakich myśleliśmy podczas zakupu. W ramach tej akcji, chcemy się dowiedzieć więcej o tym, czym dla dziecka jest telefon komórkowy oraz jak uchronić najmłodszych przed różnymi niebezpieczeństwami związanymi z korzystaniem z komórki – mówi Kuba Antoszewski z instytutu badawczego Millward Brown SMG/KRC.

Honorowy patronat nad akcją objął Urząd Komunikacji Elektronicznej. Dotychczas – jako główni partnerzy – w akcję zaangażowali się: instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC, Radio ZET i firma Vobis

CenterNet S.A. jest piątym infrastrukturalnym operatorem komórkowym w Polsce.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek