Jeżeli tworzenie kampanii społecznych o raku piersi w Polsce może sprawić problemy, to jak określić poziom trudności ich realizacji w krajach arabskich? Na Bliskim Wschodzie choroby związane z intymnymi częściami ciała są tematami tabu, a o użyciu jakichkolwiek zdjęć piersi można od razu zapomnieć. W 2008 roku agencja Impact Plus BBDO przygotowując ofertę dla Dubai Healthcare City wpadła na pomysł wart Srebrnego Lwa – nagrodę przyznawaną na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Pomysł prosty, elegancki, sprytny i co najważniejsze dyskretny. Do magazynu dla kobiet dołączono niewielki, różowy magnes na lodówkę. W dotyku wyczuwalny był pod nim niewielki, delikatny wzgórek, podobnych do tego, który sygnalizuje pierwsze objawy raka piersi podczas samobadania.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym