logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Nowa Zelandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  30.12.2013

Piersi za doniczkami

Your browser does not support the video tag.


Kampania skrytykowana za…brak nagości. Półnagie kobiety zakrywające piersi doniczkami, stosami babeczek na talerzykach, balonami czy aparatami fotograficznymi zachęcają przedstawicielki tej samej płci do samobadania i wizyty u lekarza, gdy zauważą niepokojące zmiany. Jak mówi kampania „The Naked Truth” („Naga prawda”), symptomy raka piersi są różne. Objawami tej choroby są nie tylko guzki, ale też zmiany rozmiaru piersi, zmiany na skórze czy zmiany sutka. W kampanii różne symptomy zostały zilustrowane przez różnego rodzaju przedmioty.

Kampania zachęca też do zapoznania się ze stroną internetową anychanges.co.nz, gdzie można znaleźć szczegółowe informacje o symptomach raka piersi. Kampania została zlecona przez New Zealand Breast Cancer Foundation, a wykonała ją agencja Colenso BBDO.

Kampania w pierwszej wersji miała pokazywać nagie piersi. Jednakże nagość może być pokazana w telewizji jedynie w godzinach wieczornych i nocnych. Wykorzystano więc różne obiekty do zasłonięcia piersi. Co ciekawe, kampanię „The Naked Truth” skrytykowano za to, że przedstawione w spocie kobiety nie pokazują wystarczająco dużo nagości. Do nowozelandzkiej Advertising Standards Authority napłynęła skarga, że piersi w kampanii są zawsze zakryte, mimo, że kampania dotyczy problemu chorób piersi i może wydawać się, że kobiety występujące w spocie wstydzą się swojego ciała.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Naked Truth
Czas:
2013.9.28 - 2013.10.28
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
New Zealand Breast Cancer Foundation
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Colenso BBDO
Adresaci:
Kobiety





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek