Piersi w pracy
Trudno o tej kampanii powiedzieć zbyt wiele pozytywnych rzeczy. Kanadyjska organizacja Rethink Breast Cancer poprzez dwa spoty reklamowe kierowane do osób dorosłych, informuje o dobroczynnych t-shirtach, ze sprzedaży których dochód zostanie przeznaczony na walkę z rakiem piersi.
Temat ważny, a i zbiórka funduszy w firmach i przedsiębiorstwach nie jest oczywiście złym pomysłem. Wątpliwości budzi stereotypowe, by nie powiedzieć seksistowskie, potraktowanie kobiet w obu spotach – główną rolę odgrywa tu motyw biustu, a biorąc pod uwagę, że reklamy dotyczą raka piersi, to jednak pomysł na te reklamy nie wydaje się trafiony, choć filmy są zabawne.
Kampania zachęca wszystkich pracowników do kupienia i założenia t-shirtów w Fashion Targets Friday, czyli 24 października na znak solidarności z osobami chorymi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!