logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pierś masować delikatnie
06.10.2011
Tematy: Kampanie, Republika Południowej Afryki, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Pierś masować delikatnie



Zdjęcie idealnie okrągłej kobiecej piersi może budzić różne skojarzenia… Na przykład te dotyczące pielęgnacji biustu. Tym bardziej, że napis nadrukowany na zdjęciu informuje, że piersi należy „Gently massage in a circular motion” (Masować delikatnie, okrężnymi ruchami).

Kreacja jest częścią kampanii prowadzonej przez Breast Health Foundation (Fundacja Zdrowia Piersi) z RPA. Na odwrocie ulotki przyczepiony jest gumowy „guzek” tworzący uwypuklenie na zdjęciu piersi. Dzięki niemu kobieta może zorientować się, jak czuć pod palcami niepokojące zmiany.

Przedstawiona na fotografii pierś jest niemal idealnie okrągła, wydaje się wręcz nieco sztuczna. W ten sposób twórcy kreacji zdają się przypominać, że problem raka piersi dotyczy także kobiet młodych, które często zdają się ignorować to zagrożenie.

Celem kampanii jest uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka i samobadanie piersi. Comiesięczne samobadanie biustu pozwala wykryć nawet niewielkie zmiany w piersiach, dając tym samym szansę na szybkie rozpoczęcie leczenia.

Podobna kampania była zrealizowana w Dubaju w 2008 roku.
P.Ruszkowska



Nazwa kampanii:
Breast Cancer
Czas:
2011.10.1 - 2011.10.30
Nadawca:
Breast Health Foundation
Media:
Ulotki
Wykonawca:
Volcano (Johannesburg)
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
Gently massage in a circular motion (Masować delikatnie okrężnymi ruchami)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek