────── 29.06.2012
Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Cena za stanowisko menedżera w koncernie tytoniowym
Kampania anty-employer brandingowa wymierzona w przemysł tytoniowy. Spoty antynikotynowej organizacji American Legacy Foundation przedstawiają dość nietypowe rozmowy rekrutacyjne w koncernie tytoniowym. Rekruter dwojąc się i trojąc, próbuje skruszyć moralne opory absolwentów starających się o pracę. Okazuje się jednak, że stoją oni po drugiej stronie etycznej barykady. Przekaz kampanii zadaje kłam popularnemu twierdzeniu, że żadna praca nie hańbi.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach