────── 29.06.2012
Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Cena za stanowisko menedżera w koncernie tytoniowym
Kampania anty-employer brandingowa wymierzona w przemysł tytoniowy. Spoty antynikotynowej organizacji American Legacy Foundation przedstawiają dość nietypowe rozmowy rekrutacyjne w koncernie tytoniowym. Rekruter dwojąc się i trojąc, próbuje skruszyć moralne opory absolwentów starających się o pracę. Okazuje się jednak, że stoją oni po drugiej stronie etycznej barykady. Przekaz kampanii zadaje kłam popularnemu twierdzeniu, że żadna praca nie hańbi.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie