logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pięć priorytetów Kompanii Piwowarskiej
25.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pięć priorytetów Kompanii Piwowarskiej



Po 8 latach funkcjonowania w Kompanii Piwowarskiej strategii zrównoważonego rozwoju „10 priorytetów. 1 przyszłość” spółka ogłosiła nową, pięciopunktową strategię pod hasłem „Postaw na piwo”.

Pięć obszarów, określanych przez firmę jako źródła wzrostu to:

1.   Rozwój biznesu i społeczności

SABMiller będzie współpracować z rolnikami, dystrybutorami i detalistami. Cel Kompanii Piwowarskiej do roku 2020 to bezpośrednie wsparcie 13 500 drobnych przedsiębiorstw w Polsce. Jeśli firmy te dają zatrudnienie średnio trzem osobom, to bezpośrednie korzyści w postaci poprawy dochodów i lepszych źródeł utrzymania odniesie ponad 40 tys. osób. 

2.   Odpowiedzialne spożycie

Do roku 2020 firma zamierza dotrzeć do wszystkich konsumentów swoich piw ze skuteczną komunikacją własną lub poprzez partnerów, promując odpowiedzialne spożycie piwa. Prócz tego będzie współpracować z detalistami, by egzekwować jasne standardy sprzedaży piwa, oraz wspierać programy dotyczące podniesienia świadomości bezpieczeństwa na drodze, przeciwdziałania prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu i spożycia alkoholu przez nieletnich. Komunikaty dotyczące zrównoważonego rozwoju zostaną włączone w aktywację trzech marek z portfela KP.

3.   Oszczędzanie wody

Cele, jakie wyznaczono sobie na najbliższe sześć lat, to zabezpieczenie dostaw wody – we współpracy z partnerami – dla wszystkich browarów, a jednocześnie minimalizowanie ryzyka dzielonego ze społecznościami. Posłużą do tego szczegółowe analizy ryzyka w każdym z browarów. Cała grupa SABMiller zobowiązuje się do zmniejszenia zużycia wody do 3,0 l wody na litr piwa w perspektywie sześciu lat, przy czym w KP cel ten został już osiągnięty i wynosi obecnie 2,99 l wody/1 l piwa.

4.   Czyste środowisko

Na najbliższe lata zaplanowano zmniejszenie poziomu emisji dwutlenku węgla w przeliczeniu na 1 litr piwa o 25% w całym łańcuchu wartości (w stosunku do poziomu z roku 2010), co firma chce osiągnąć poprzez zakup wyłącznie przyjaznych dla środowiska lodówek, wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, redukcję gramatury opakowań, promowanie opakowań zwrotnych, modernizację floty ciężarowej czy programy szkoleniowe dla kierowców.

5.   Wydajne i przyjazne uprawy

W nadchodzących latach grupa SABMiller podejmie działania, by zaopatrzenie browarów w produkty rolne poprawiało bezpieczeństwo żywności i wydajność zasobów. W ramach poszczególnych regionów będzie wyznaczać konkretne cele poprawy plonów, wydajności nawadniania i zmniejszenia emisji dwutlenku węgla.

Najnowszy raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej można pobrać ze strony www.kp.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek