Pięć porcji w kampanii Krajowej Unii Producentów Soków
We wrześniu rozpocznie się druga edycja kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Krajowej Unii Producentów Soków. Adresatami akcji są dzieci w wieku 7 – 10 lat, ich rodzice i nauczyciele.
Celem kampanii jest informowanie i kształtowanie prozdrowotnych postaw wśród najmłodszych uczniów podstawówki czyli dzieci z klas I-III szkół podstawowych. Chodzi o to, by przekonać dzieci do jedzenia warzyw i owoców oraz picia soków owocowych i warzywnych, przynajmniej 5 razy dziennie.
W ramach projektu przygotowano m.in. stronę internetową 5porcjiwszkole.pl na której są kolorowanki, quizy i wirtualne puzzle z owocami i warzywami, film edukacyjny oraz grę komputerową. W trakcie roku szkolnego zorganizowany zostanie także konkurs plastyczny dla szkół promujący ideę pięciu porcji.
Kampania będzie realizowana na terenie blisko 5 tysięcy szkół. Na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowała ją agencja HealthThink. Program będzie finansowany z budżetu Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz dzięki wszystkim członkom Stowarzyszenia KUPS, którzy zgodzili się partycypować w kosztach niekwalifikowanych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku