Pięć porcji w kampanii Krajowej Unii Producentów Soków
We wrześniu rozpocznie się druga edycja kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Krajowej Unii Producentów Soków. Adresatami akcji są dzieci w wieku 7 – 10 lat, ich rodzice i nauczyciele.
Celem kampanii jest informowanie i kształtowanie prozdrowotnych postaw wśród najmłodszych uczniów podstawówki czyli dzieci z klas I-III szkół podstawowych. Chodzi o to, by przekonać dzieci do jedzenia warzyw i owoców oraz picia soków owocowych i warzywnych, przynajmniej 5 razy dziennie.
W ramach projektu przygotowano m.in. stronę internetową 5porcjiwszkole.pl na której są kolorowanki, quizy i wirtualne puzzle z owocami i warzywami, film edukacyjny oraz grę komputerową. W trakcie roku szkolnego zorganizowany zostanie także konkurs plastyczny dla szkół promujący ideę pięciu porcji.
Kampania będzie realizowana na terenie blisko 5 tysięcy szkół. Na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowała ją agencja HealthThink. Program będzie finansowany z budżetu Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz dzięki wszystkim członkom Stowarzyszenia KUPS, którzy zgodzili się partycypować w kosztach niekwalifikowanych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów