Pięć porcji w kampanii Krajowej Unii Producentów Soków
We wrześniu rozpocznie się druga edycja kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Krajowej Unii Producentów Soków. Adresatami akcji są dzieci w wieku 7 – 10 lat, ich rodzice i nauczyciele.
Celem kampanii jest informowanie i kształtowanie prozdrowotnych postaw wśród najmłodszych uczniów podstawówki czyli dzieci z klas I-III szkół podstawowych. Chodzi o to, by przekonać dzieci do jedzenia warzyw i owoców oraz picia soków owocowych i warzywnych, przynajmniej 5 razy dziennie.
W ramach projektu przygotowano m.in. stronę internetową 5porcjiwszkole.pl na której są kolorowanki, quizy i wirtualne puzzle z owocami i warzywami, film edukacyjny oraz grę komputerową. W trakcie roku szkolnego zorganizowany zostanie także konkurs plastyczny dla szkół promujący ideę pięciu porcji.
Kampania będzie realizowana na terenie blisko 5 tysięcy szkół. Na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowała ją agencja HealthThink. Program będzie finansowany z budżetu Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz dzięki wszystkim członkom Stowarzyszenia KUPS, którzy zgodzili się partycypować w kosztach niekwalifikowanych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022